Mihail Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihail Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Spenstig! Ville ikke hatt den stripa selv, men bare bra folk er forskjellige Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwtussan Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Du vises lett i trafikken. Har møtt på deg noen ganger i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomascr Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 nice:) noe utenom det vanlige! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimruben Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 spenstig så bilen din på åssiden i går Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Fy søren så tøfft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Spesielt!! Rå farge egentlig.. Tror jeg liker det best der det ikke vises sååå godt at det er chrome-glans... Men morsomt at du tørr å gjøre noe eget;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Den var jo drit tøff:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevin1982 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Gikk noen runder rundt den når du var på kiwi i kveld. Den var veldig kul.. Hvordan film har du brukt på front lampene??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stjerna Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Sykt kult Godt noen tør Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihail Posted June 5, 2013 Author Share Posted June 5, 2013 Jeg har brukt ''sino'' folie,på front og bak lampene.. har flere ruller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JMossige Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Meget gromt. Har du mer planer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzunami Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Meget gromt. Har du mer planer? Du mener vel "Meget kromt"? spesielt, men falt faktisk litt i smak Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Må henge meg på her. Jeg er en slik en kromhater, men dette var faktisk litt kult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts