Gå til innhold

BMW E30, 318iA - 27.000km


Anbefalte innlegg

Gratulerer med en nydelig E30. Det er et lite klenodium du har her så den må du ta godt vare på (som andre også påpeker). Var denne bilen en del av gamle Tronrud´s samling? Det er vel et par-tre år siden denne samlingen ble splittet opp og solgt. Det var mange fine eldre originale BMW´er med lav kilometerstand i den samlingen... :)

Takk for det! :)

Selvfølgelig, denne bilen er i trygge hender!

Stemmer det, bilen ble kjøpt i Tyskland, etter at kjøperen omkom ble den henta inn av Tronrud hvor den sto mange år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok en skikkelig fotoshoot av bilen her idag etter at jeg henta den fra polering, noe den hadde skikkelig godt av!

Dro fingeren over bilen her om dagen etter den var nyvasket, det kjente rett og slett ut som at jeg dro finger'n over en gammel, skrukkete, seig dame så da bestemte jeg meg brått for å ringe 'Poleringskongen' som holder til her på Gjøvik hvor jeg da bestilte FULL behandling utvendig. Fikk den igjen å var storfornøyd så da ble det et par bilder utvendig, det ble etterfult av alt annet og! Så her kommer en aldri så liten iPhone-session! :pp

wmpn29xoxzldnxj4crx0.jpg

3fk7k6o6jak8gjyo7u3x.jpg

6z6doh6ypynyjo6y22uz.jpg

ju1shj8lu22r2ay0r5ww.jpg

7gibgb0190rmbwjcfniu.jpg

wpa5wop1cujfn5q8xem1.jpg

8ej7tstc88otdihock1f.jpg

oacakhj6y4fr05ybhwm1.jpg

y95k6qytvk87fgqaz3hb.jpg

vuiplpiukbgvpylyi2mq.jpg

psmlyrereyajwf6pks7q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for et smykke!!!!!! =P~

Synes det er helt fantastisk å se slike bilder. Originale klistremerker og kvitteringer, tilnærmet ubrukt interiør+++, mitt hjerte gledes! Fortsett å ta godt vare på den :wink:

Haha, ålreit å lese! :) Takk for det!!

Ta vare på ja, det her er snuppa mi. Hva gjør man ikke for damene? ;)

Kommer det senkesett og annet dilldall på denne bilen blir jeg sint! :lecture:;)

Det er det ingen fare for. Den blir stående orginal. Hadde jo såklart vært kult å fått den helt nedpå da jeg liker lave biler, men den her er ikke klar for det enda, fin som den er! :) Du er ikke første som sier du ville blitt sint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kan ikke akkurat si det skjer så altfor mye her for tiden heller. 

 

Er jo ingenting som blir gjort med bilen bortsett fra godt vedlikehold, så har liksom ikke noe å oppdatere dere om. Tror ikke dere har lyst til å se på hver gang jeg vasker den.. :P

Er stort sett bare vask som skjer om dagen også da førerkortet er beslaglagt. Så da har jeg heller brukt tid til å rydde i garasjen så bilen får stå under tak i vinter. :) Så det som skjer fremover er vel mest klargjøring til det. :smile:

 

 

post-60846-0-78613400-1381517640_thumb.j

 

Throwback Friday fra GS-Bildeler treffet i Bud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bør ikke ha sorte nyrer! :)

 

Hehe, helt enig! Det så ut som han siste eieren før meg hadde prøvd å trikse litt med en lakkboks. Var lakkert dårlig så det hadde begynt å flasse. 

Selv kjørte jeg bilen til GS-treffet i Bud, da, som Jørgen Lie sier - løp jeg rett inn og kjøpte meg chrome-nyrer! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...