Gå til innhold

Selge alt gammelt??

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Da ser det ut for at begge bilene gikk på litt under ett døgn :(:(

Når du selger så fort så håper jeg du har funnet riktige personer....vil ikke se noen av disse bilene med kompressor kit, angleyes eller stanceworks jall i framtiden [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg tror han vet hvem han selger til :)

men en ting må jeg si, er leit og se du selger unna bilene dine. for du er en fantastisk bmw kar, som er utrolig hjelpsom og som gjør mye for miljøet vi har, så håper du ikke legger hele bil hobbyen på hylla, mer koselig bmw eier skal man nok lete en liten stund etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche 911 Turbo (330 HK) var seriøs nok i 1986 med 5,2 sekunder 0-100 Km/t og hadde en topphastighet på 275 Km/t. (...) Jeg tror absolutt at en klassisk 911 Turbo med en skikkelig sjåfør kan holde følge med langt nyere og kraftigere biler selv idag.

Præææ-hææææ-hææææ...

Renault Megane Trophy 2011: 2,0 l turbo. FWD. 265 hk. 0-100 6,0 sek.

Fullrunde Nordschleife: 8 minutter, 7 (,97) sekunder.

Jeg begynner å lage popcorn, mens du finner ut en måte å teleportere Walther Röhrl så han blir 25 år yngre ;)

Beklager, men at en gammel widowmaker 911 Turbo skulle holde følge med langt nyere og kraftigere biler i dag... det er nok å leve i drømmeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... Renaulten er sikkert fin den, men min kommentar skal sees i lys av Fredrik´s kommentar om at 25 år gamle bilmodeller hadde dårligere kjøreegenskaper enn dagens bilmodeller. Det er jeg ikke så sikker på selv om dagens biler generelt er vesentlig hurtigere. Det er ganske alminnelig å misforstå denne forskjellen. Mitt poeng med 930´en er egentlig at selv den, som nettopp ikke er kjent for spesielt gode kjøreegenskaper, er ganske hurtig i hendene på den rette sjåføren. Mye hurtigere enn man skulle tro alderen tatt i betraktning. Dette gjelder selvfølgelig også for et par av bilene denne tråden handler om... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...