Kvasi Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Det går i lakkrens og polering i helga, og jo mer jeg ser på b-stolpene og takrelingene jo mer sikker blir jeg på at de må gjøres noe med for å få tilbake den originale finishen. Men hva? Gode råd og erfaringer noen?
CrZyWiz Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Slipende Polish, Dvs Scholl S17\30 eller Meguairs Ultimate compound\M105\205
Kvasi Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Andre forslag, som er å finne i middels utstyrte butikker i høvelig små byer?
RS-Heggem Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Bilxtra fører meguiars... Ikke pro-serien. Men de kan sikkert skaffe. Men, bestill heller fra shinearama.co.uk Raske og billige som F!
Kvasi Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Er det som er clouet, jeg vil ha det gjort før helga så må bruke det jeg finner på landhandelen her.. Får sjekke bilextra i morgen. Takk for tips btw.
CrZyWiz Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Bilxtra fører meguiars... Ikke pro-serien. Men de kan sikkert skaffe. Men, bestill heller fra shinearama.co.uk Raske og billige som F! Scratch X burde de ha, og den kan brukes.
Kvasi Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Skrevet Juni 12, 2013 Autoglym paint renovator fikser det å Er det jeg akkurat har brukt på hele bilen. Tok en test med en boks den ene karen på bilextra hadde liggende i bilen Så kjøpte samme og fortsetter der vi slapp Edit: Leste litt fort der, Autoglym Paint Pro Kit heter det jeg brukte på bilen. Aldri trengt å gå så drastisk til verks på tidligere biler og var litt skeptisk, men det var både lett og funka som f..
CrZyWiz Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Visst b stolpene er slik pianolakk opplegg. Så vil du ikke få stolpene tilbake til org.finish med den
Kvasi Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Skrevet Juni 12, 2013 De er ikke det, men "halvmatte" som takrailsen og resultatet ble glimrende. Tok speilfestet, dørhåndtak og alt av sorte lister på bilen og støtfangerene og det funka like bra på alt.
CrZyWiz Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Nå ja, men først og fremst pga disse produktene dine inneholder fylle re. Slik at når dette blir vasket bort blir resultatet nesten like dårlig som før
Kvasi Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Skrevet Juni 12, 2013 Nå ja, men først og fremst pga disse produktene dine inneholder fylle re. Slik at når dette blir vasket bort blir resultatet nesten like dårlig som før Ikke i følge han som tidligere jobbet med bilpleie og nå jobber hos bilextra og ble med ut og testet med boksen han hadde i bagasjerommet sitt før jeg kjøpte den. Det er verken Meguiars eller dyrest i verden, jeg vet, har sikkert ikke en egen tråd på detalersclub engang.. Men jeg ble fornøyd og må jeg bruke 10 min på å gnu over etpar ganger til i løpet av sommeren er det greit for meg
RS-Heggem Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 Nå ja, men først og fremst pga disse produktene dine inneholder fylle re. Slik at når dette blir vasket bort blir resultatet nesten like dårlig som før Ikke i følge han som tidligere jobbet med bilpleie og nå jobber hos bilextra og ble med ut og testet med boksen han hadde i bagasjerommet sitt før jeg kjøpte den. Det er verken Meguiars eller dyrest i verden, jeg vet, har sikkert ikke en egen tråd på detalersclub engang.. Men jeg ble fornøyd og må jeg bruke 10 min på å gnu over etpar ganger til i løpet av sommeren er det greit for meg Det er jo klart det kvasi, du kan ikke høre på en person som ikke har tråd på dc. Ikke engang om tipset hjelper aldrig så mye. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå