spuijnsarn Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Lysstyrken og fargetemperatur var ganske fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Update! m5 catkiller i hus for lakkering! blir lakkert sammen med bakluka Har også plutselig fått veldig lyst på 318is i e36 (med litt pustehjelp såklart) Skulle isåfall fått den godkjent med original is-motor først men lurer på en ting.... deler fra donorbil må være nyere enn bilen som skal godkjennes? dvs. jeg må ha en m44b18 fra 1996->? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Begge stikkakslingene røy idag noen som har? Helst med diff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Har kjøpt komplett bakstilling som bre flyttet over i helga, montert den siste angeleye ringen og fått tak i sommerhjul! meeen mangler dekk på ene felgen noen som har 235/35-19? Tenker da å kjøpe 2 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Testet sommerhjula idag trenger fortsatt 2 dekk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Da har det skjedd litt mere her e39'n har fått på sommerhjul og nylakkert bakluke, samt at jeg har lakkert catkilleren i bilens farge... som blir montert i påsken Satser på å få e36'n ut fra vinterlagring i påsken også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Driver du eget verksted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Driver du eget verksted eller? Nei, jeg er lærling som lakkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Montering av catkiller på gang Fornøyd med resultatet Her ser man litt hvordan det ble ny bakluke Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 HeftigHeftig! Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 HeftigHeftig!Takker må space typ 3-4cm forran og bak men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Da har jeg vært å hentet en m42b18 motor som skal brukes i e36'en Denne vil med tiden også få litt pustehjelp Men har noen spørsmål angående det... passer dieselveiv i fra 318tds på m42 motoren? har en sånn motor liggene svinghjul fra m20 passer rett på ? Trykkplate fra 318tds er sterkere enn m42 trykkplata? Og er det noen som har noen deler jeg trenger til turbokonvertering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Hoi! Her har det skjedd litt siden sist Bilde sier mer en 1000 ord sier dem.... Og sist men ikke minst..... TADAAAA! Freakshow og hare4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Det jeg har kjøpt er 440cc dyser, t3/t4 kimmit turbo, delvis punktet grenrør, kammer, forsterka clutch m/trykkplate, arp bolter til toppen, downpipe, intercooler og boostcontroller så det jeg manger er da bensinpumpe, div. trykkrør og slanger, målere, lokk til oljefilterhus og chip, men jeg har en dialog med fekzen så han skal fikse chip for meg noe jeg har glemt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Da har jeg altså solgt e39... og fått meg en e30 touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå