sveigis Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 Følger med her :). Den e12en din misunner jeg deg. Husker da den stod på Finn og skulle til og ringe,da var den borte :(. Synes sort e12 var tøft jeg og blir nok enda tøffere med m dekaler overalt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 4 minutter siden, sveigis skrev: Følger med her :). Den e12en din misunner jeg deg. Husker da den stod på Finn og skulle til og ringe,da var den borte :(. Synes sort e12 var tøft jeg og blir nok enda tøffere med m dekaler overalt borte. Jaha? når var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 Kan det ha vært i 2013 tro? Huskerchvertfall jeg hadde fått skilt på 535en min og det var en kamerat som opplyste meg om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 16 minutter siden, sveigis skrev: Kan det ha vært i 2013 tro? Huskerchvertfall jeg hadde fått skilt på 535en min og det var en kamerat som opplyste meg om den Okei hadde vært veldig kult å sett gamle bilder av denne, om noen har ble ombygd og godkjent i 93' iflg.vognkort. om noen kjenner til noen tidligere eiere, så setter jeg pris på en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Imponerende til 3L å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 25, 2016 Forfatter Share Skrevet November 25, 2016 De var ganske slitt disse frontlyktene, men ble gode som gull med litt sliping og polering Har handla ny vannpumpe, termostat, løpehjul, ribbereim osv som skal byttes neste uke Har også kjøpt "nytt" panser og ny skjerm til e12 sveigis og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 30, 2016 Forfatter Share Skrevet November 30, 2016 Skifta vannpumpe, termostat, løpehjul og reim igår ble da litt varmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2017 Har da fått gjort litt mer med brukisen Skifta den elektriske sirkulasjonspumpa på kjøleveska, skifta intercooler (forrige var utett) og montert ledbar under skiltet inni fangeren ble ikke så værst lys gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2017 Share Skrevet Januar 3, 2017 Jeg husker også den bilen fra finn for et par år siden. Den har realt potensiale til å bli drit tøff 😃 Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 front lyktene ble veldig bra ja! Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 (endret) Fått tak i pene nyrer! Endret Januar 10, 2017 av Halvor_nor skrivefeil 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 Skjer litt her ser jeg og det er bra.:). Forbruket på dieselbilen det er ikke gale nei .Ser min 530,den går på 0.8 ved blandet kjøring og det er bra . Men er jo nysgjerrig på e12 en ,hvordan går det med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 40 minutter siden, sveigis skrev: Skjer litt her ser jeg og det er bra.:). Forbruket på dieselbilen det er ikke gale nei .Ser min 530,den går på 0.8 ved blandet kjøring og det er bra . Men er jo nysgjerrig på e12 en ,hvordan går det med den? Slettes ikke verst nei På e12'en så er det fargevalg som bremser opp litt😝 klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge det skal bli på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 E12: Slipt panseret nesten ferdig innvendig E39: fått "ny" baklukelås og bestillt Eonon android spiller og koppholdere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Åssen går det med fargevalg? Kan se for meg alpinweiss med gullfarga BBS hjul jeg assååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå