Thundercoil Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Hvilke felger er på den blå E30en, da? Den med "simply clean" på forfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Oz Futura..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Aha. takker. Ser ut som det er flere av dem, nå som jeg ser bildene en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 At den grønne E30'en har fått seg SSR Mesh felger (el SSR Formula Mesh) er vanvittig rått! Absolutt min favorittfelg til E30 Er det samme som stod på fpurist-m3'en? Ser ut som det var bra standard på bilene også, tross været. Fine bilder Jørgen. Heftig hjul ja, uten tvil Takk Frode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 MYE gjennomførte biler! Men fikk alle bila premie eller? Men de så vel fortjent ut uansett Har du heva bilen i front eller, Halvor? Helt rått oppmøte hvis 247 biler stemmer! I aller høyeste grad ikke Bilder som juger litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Noen random mobil bilder jeg fikk knipset på treffet på bud Min røde i midten der, bøsne bodyguards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Ingen bilder av en pp 24xxx regga bmw e36 rød med rødt alcantara interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 de få bildene jeg fikk tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Ingen klassikere eller? Endelig et svar på dette spørsmålet: (Hint; heeelt ytterst i venstre billedkant.) [ Bilde ] Ikke helt treffet der klassiker-entusiastene strømmet til i store mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Ingen bilder av en pp 24xxx regga bmw e36 rød med rødt alcantara interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Satan.. Her var det myye gromt! Btw hva skjedde med den rød e30'a med pollti' bak seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Satan.. Her var det myye gromt! Btw hva skjedde med den rød e30'a med pollti' bak seg? Hørte det var flere som ble stoppet og henvist til BT for full teknisk kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Satan.. Her var det myye gromt! Btw hva skjedde med den rød e30'a med pollti' bak seg? Hørte det var flere som ble stoppet og henvist til BT for full teknisk kontroll Jaggu godt de tar jeg tid til det!! Er liksom ikke nok andre problemer i Norge.. Bare å ta av seg hatten for politiet i dette landet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Satan.. Her var det myye gromt! Btw hva skjedde med den rød e30'a med pollti' bak seg? Hørte det var flere som ble stoppet og henvist til BT for full teknisk kontroll FULL teknisk?? Herregud.. Det er flaut at det skal være sånn. Hadde de kun påpekt synlige "mangler", så greit..men full teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Onkel blå kom ut av intet. Så det blir tur til svv for to av de ja pga senk og felger.. "Livsfarlig" opplegg vi driver med må dere skjønne (Jeg ble ikke stoppa, bare så det er sagt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå