wicky124 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Men regner med de fleste er misunnelige på oss som har penger til å dra på en slik tur og nyte livet og gi litt faen og betale bøtene villig på stedet mens dere må fortsette å gnikke på de fake bbs felga deres med biltema shampo og ta en wiener i lompe for en 10er på statoil på vei hjem! De norske gutta har gjort seg bemerket her, vi har normale biler men har stor kjøreevne og vi har det dritfett! Så om noen klager på kjøringa vår så kan dere opprette en annen tråd istedet og snakke der Hold nå denne tråden fri for slike innlegg, og la det heller bli lagt ut oppdateringer fra MODBALL2013! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Må holde følge når ferrarier og lamboer gir bånn gass og man ikke vet hvilken vei man skal ta videre! Da ville jeg kanskje ha valgt noe annet enn en C220 CDI bestefarbil Men regner med de fleste er misunnelige på oss som har penger til å dra på en slik tur og nyte livet og gi litt faen og betale bøtene villig på stedet mens dere må fortsette å gnikke på de fake bbs felga deres med biltema shampo og ta en wiener i lompe for en 10er på statoil på vei hjem! Men siden dere har så mye penger til å delta på dette, hvorfor ikke kjøpe en bil som står i stil til det dem andre kjører? I stede for å kjøre fletta av en C klasse diesel Men når dette er sagt så er det jo ett artig arrangement, jeg skal ikke forsvare uforsvarlig galematias kjøring på offentlig vei bare så det er sagt. Å kjøre i 240 km/t i en 60 sone er noe jeg ville holdt jævlig kjeft om iallfall, ren idioti. Litt gassing på motorveien innenfor de forsvarlige rammer bør være lov. Er vel det samme som når folk her inne reiser på gutte tur til Nurburgring, kjøres så remer å tøy kan holde ned dit også? Men beslaglegger de seriøst bilene slik at eiern ikke får den igjen, altså dyre superbiler? Har de lov til å gjøre dette, hvis bilen er f eks Norsk registrert, forsikret i Norge og belånt med pant i Norsk bank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Du sier du ikke kan være bortreist fra datteren din i 10 dager neste år, og likevel holder du 244km/t i 60-grense? Jaha. Jeg synes det er litt betenkelig. Men jeg er vel bare misunnelig. De var tomme for pølse på Statoil så dagen har vært litt ekstra grå. Fint dere har det trivelig hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Helt utrolig fantastisk å ligge i 244 km/t på vanlig vei når man er familiefar. Eller uansett hva man er så er det hinsides lite klokt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Var ikke meningen å "kuppe" tråden eller å slenge dritt. Men 244 i en 60 sone tror jeg de fleste her inne tar avstand fra. Uansett, kos dere videre å kom hjem like hel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 grineunger alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 grineunger alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 går litt voks på den turen der ser jeg for meg neida, stå på! har noen forhåpninger om bli med neste år selv, skal du wicky? eller blitt fornuftig da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Litt "imponert" jeg også, ettersom jeg regner med at du har fått med deg åssen det gikk med den M3'n som frontkolliderte i 80 km/t. Lykke til med 240! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 går litt voks på den turen der ser jeg for meg DÆVVVVER Anyways, enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Kan hende de bruker bryllkrem, får sikkert kvantumsrabatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Folk skriver som om de aldri har kjørt fort før? haha, greit at 240 i 60 sone ikke er/høres forsvarlig ut men spørs på den veien da. Er nok ikke på norske veier nei Høres ut som om dere har det syyykt fett, og å kjøre ilag med så kule biler og være med på et slikt opplegg høres ut som minner for livet Enjoy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Det er ikke 60-sone på 4-felts motorvei i England heller. Tror du ikke de har fastsatte fartsgrenser etter veikvalitet osv i andre land enn Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Nei, men sa at det ikke hørtes/ ikke er forsvarlig akkurat det der, men sett bort ifra det så høres turen helt knall ut, men at folk følger denne tråden og henger seg i 2-3 siden på akkurat den tingen med spekulasjon uten å høre detaljer eller noe som helst virka litt teit, så jeg forsvarer ikke 244 i 60 nei men synes folk hadde feil instilling/attitude her inne.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå