Gå til innhold

E30Meet Bildetråd Den offisielle E30Meet video #2 s19!!!

Share

Anbefalte innlegg

Veldig pene bilder Matsi! Den røde e30m3n som er CV registrert er min, takk for bildet :)

Har et par av din jeg å, men de er forbeholdt E30Meet, mulig de havner i magasin eller på nettsidene dems :)

GKW: har hvertfall det her. også mulig et litt uklart fra du er på banen. Bilen blir brukt hvertfall, godt å se! ;)

DSC_0464copy_zpsee1475f2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene bilder Matsi! Den røde e30m3n som er CV registrert er min, takk for bildet :)

GKW: har hvertfall det her. også mulig et litt uklart fra du er på banen. Bilen blir brukt hvertfall, godt å se! ;)

[ Bilde ]

Takk :D bare å gi med det du finner =) skal brukes! er jo bygd for dette :D gleder meg til gatebil Juli for å si det sånn

sikkert feil å spørre her men, har noen ett bilde eller to av ene funksjonærbilen? matt svart RS4 avant, så mange fotografet tok bilde de få rundene jeg måtte ut på banen og over til tårnet

[ Bilde ]

hvis det ikke er populært å legge ut her, så send på pm eller tagg meg på facebook =)

Drøy lyd du har i bilen din! satt inne å spiste burger når du fyra opp på utsiden av brakka. Duuuurra no sykt inne :D

Takk, er ikke helt fornøyd med lyden selv men, grommere enn orginalt ihvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye råe bilder, og morro å se bilde av sin egen bil ute av garagen :lol: Om det finnes fler bra av Hennarot e30 m3, med hvite OZ hjul (og blå speil da, rakk ikke lakke de før e30meet)- så pøs på!

Uansett, et treff eg gjerne kommer tilbake på :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...