316 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Noen som har oppdatering? Var ventet at han skulle våkne snart i går, så jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Nar har han heldigvis våknet! Takk og lov... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Så bra! Formen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Det vet jeg ikke helt sikkert, utenom at han har store smerter pga bruddene selvfølgelig. Men han er i gode hender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Dette her er en skikkelig vekker for alle håper jeg, godt han har våknet, føler med alle som står han nær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Meget trist ulykke, men bra det er på bedringens veg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Er ikke så farlig med utstyret, så lenge det går bra med de involverte.. selv om det er skikkelig surt å ødelegge en så fin bil.. ønsker dem god bedring:) Sent from my GT-I9505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 http://www.avisa-st.no/nyheter/article7804141.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Fikk blomsterOrkdalingene var i Østfold i anledning et bilstevne på Rakkestad. – Representanter fra arrangøren av biltreffet, E30 Meet, var i dag innom sykehuset med blomster til min sønn. Det var virkelig hyggelig, sier faren til den hardest skadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Huff.. dette er ikke morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Dette var ikke noen koslig lesning nei. Får man til å "våkne" litt og innse hvor skjøre våre liv er. Bra sjåføren er på bedringens vei! Håper han slipper unna uten varige men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Denne som kræsja på fredag ja. Ble ringt på fredag og spurt om det var meg da jeg ratter rundt i en rød M3 innimellom, dog e36. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Vi har fått hilsen tilbake til deltakerene på E30Meet fra Ronny som var ute for en ulykke utenfor Rudskogen fredag. Han takker for omtanke og hilsener. Ronny blir flyttet til St.Olavs hospital i Trondheim Imorgen, her blir det operasjon av 8 benbrudd innen 3 døgn. Ronny har virkelig hatt englevakt, det er et under at han har overlevd dette. Igår sa han til faren sin, " Nå blir det E46'en" som han også eier. - Vi ser Ronny igjen på BMW treff i fremtiden og det er vi utrolig glade for! -E30Meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Herlig! Dette lover veldig bra... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Noe nytt hær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå