Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Okei gutta, er det egentlig noe vits for oss med late biler og ta noen runder på banen, eller vil vi egentlig bare fungere som et hinder for dere andre? :lol:

Dette er en veldig teknisk og ikke så rask bane som Rudskogen - her kommer nok alle til å trives! :mrgreen:

Vil påstå at Rudskogen er bedre for en bil under 400hk enn Våler.. Ihvertfall slik som gatebil kjører Våler.. E36'n min med 315whp passet mye bedre på Rudskogen, ihvertfall for "drifting".

Gleder meg stort til dette treffet! :D

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Enig! Fritt for sofaen! :P Fant ut på Rudskogen at jeg med mine 185 på sokkelesten og over 100kg er for stor til å sove i baksetet på en E30 vertfall! :lol:

Skrevet
Okei gutta, er det egentlig noe vits for oss med late biler og ta noen runder på banen, eller vil vi egentlig bare fungere som et hinder for dere andre? :lol:

Ja, det er vits. Det er ikke trege biler som er hinder for andre - det er trege sjåfører. Bilene som ligger først i køen på bane er sjeldent de med minst effekt..

2+3 er forvørig utrolig morsom. Langt mer gøy enn rettskogen!

Skrevet
Stor forskjell på 90dB i depoet, og 90 ute på banen slik Våler har. Ofte er det små skrikemotorer (firere på turtall) og slikt som sliter.

Okei, et det annen målemetode på våler?

Jeg målte en par og nitti på e30meet rudskogen, kan noen bekrefte om jeg får kjøre på våler eller ikke? Gidder ikke å ta turen (over 50 mil EN vei ) om jeg ikke får kjøre.

Skrevet
bare gå av gassen der de måler :)

"njah.."

Våler har et fast målepunkt på starten av strekka, men den kjører vi jo ikke forbi på 2+3. Dermed løper de rundt med en manuell sak og da blir det plutselig ikke så lett.

Og for å gjøre det enda bedre.. det varierer veldig. Noen ganger går det bra, andre ganger blir omtrent alt vinket av. Noen og 90 i depot på Rudskogen BURDE gå helt fint, men det føles dessverre som rimelig bingo..

Geir Anders.. selvsagt.. hvis jeg dukker opp da. Skal gjøre litt med bilen fremover..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...