Frans2k Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Okei gutta, er det egentlig noe vits for oss med late biler og ta noen runder på banen, eller vil vi egentlig bare fungere som et hinder for dere andre? Dette er en veldig teknisk og ikke så rask bane som Rudskogen - her kommer nok alle til å trives! Vil påstå at Rudskogen er bedre for en bil under 400hk enn Våler.. Ihvertfall slik som gatebil kjører Våler.. E36'n min med 315whp passet mye bedre på Rudskogen, ihvertfall for "drifting". Gleder meg stort til dette treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Det kostet 1000kr for 2 dager på rudskogen men 750 for en dag på våler. Er våler dyrere enn rudskogen? (bare lurer, jeg skal på dette treffet uansett! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hadde trua, men målte 93db ved rudskogen på e30meet. Har nokk og gjøre med E30n forutenom eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Satser på at dette ikke krasjer med jobb! Hvis jeg har fri, så kommer jeg! Hvordan er det med overnattingsmuligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Er akkurat åpnet nytt hotell i Elverum nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Er akkurat åpnet nytt hotell i Elverum nå. hotell? vi kræsjer vell hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Enig! Fritt for sofaen! Fant ut på Rudskogen at jeg med mine 185 på sokkelesten og over 100kg er for stor til å sove i baksetet på en E30 vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Okei gutta, er det egentlig noe vits for oss med late biler og ta noen runder på banen, eller vil vi egentlig bare fungere som et hinder for dere andre? Ja, det er vits. Det er ikke trege biler som er hinder for andre - det er trege sjåfører. Bilene som ligger først i køen på bane er sjeldent de med minst effekt.. 2+3 er forvørig utrolig morsom. Langt mer gøy enn rettskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Skitt.. Jeg hadde grisetrua på dette, men når jeg målte litt over 90db på rudskogen nå så går det vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Stor forskjell på 90dB i depoet, og 90 ute på banen slik Våler har. Ofte er det små skrikemotorer (firere på turtall) og slikt som sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Stor forskjell på 90dB i depoet, og 90 ute på banen slik Våler har. Ofte er det små skrikemotorer (firere på turtall) og slikt som sliter. Okei, et det annen målemetode på våler? Jeg målte en par og nitti på e30meet rudskogen, kan noen bekrefte om jeg får kjøre på våler eller ikke? Gidder ikke å ta turen (over 50 mil EN vei ) om jeg ikke får kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 bare gå av gassen der de måler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Får jeg sitte på hagenissen om jeg dukker opp? Fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 bare gå av gassen der de måler "njah.." Våler har et fast målepunkt på starten av strekka, men den kjører vi jo ikke forbi på 2+3. Dermed løper de rundt med en manuell sak og da blir det plutselig ikke så lett. Og for å gjøre det enda bedre.. det varierer veldig. Noen ganger går det bra, andre ganger blir omtrent alt vinket av. Noen og 90 i depot på Rudskogen BURDE gå helt fint, men det føles dessverre som rimelig bingo.. Geir Anders.. selvsagt.. hvis jeg dukker opp da. Skal gjøre litt med bilen fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 vil tru også del 1 blir brukt? kjedlig uten en skikkelig rettstrekke da. håper det er hele banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå