Albino Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Hyggelig at det ordnet seg med reprasjoner! Men må få lov å si at de vinterfelga dine var ufattelig stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Syntes faktisk det ble kult med litt farge på vinterhjulene. Nesten litt rart at bilen ikke ble kondemnert mtp skadene/taksten. Men enda godt det ikke skjedde da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Hyggelig at det ordnet seg med reprasjoner! Men må få lov å si at de vinterfelga dine var ufattelig stygge Ja, reprasjoner måtte jo bare bli ordna opp i. Når det gjelder felgene så er det vel ikke så forbanna nøye, er trosalt bare vinterfelger. Bilens siste vinter uansett Syntes faktisk det ble kult med litt farge på vinterhjulene. Nesten litt rart at bilen ikke ble kondemnert mtp skadene/taksten. Men enda godt det skjedde da:) Da er du en av få her på bimmers som har vært positiv til felgene Ja, var litt rart den ikke ble kondemnert da skadene kom på veldig mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Veldig fin bil du har bra den ikke ble kondemnert Felgene skiller seg ut på en positiv måte karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Tøff bil dette,skiller seg ut med vinterhjula;) karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Tok igår å monterte led angel eyes, og sotet framrutene for andre gang, denne gang i 15%. Så må bilen atter en gang inn å lakkeres, da den har begynt å ruste i hjulbuene som ble tatt for noen måneder siden. Nå er det bare å vente på våren, GLEDER meg til å få på sommerhjula og bli kvitt det lille av rust som er igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 ble pent det der ja! venter på flere uppdates! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Tommel opp!! gøy å se ei jente som duller Med bilen sin karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Tøft, tøft. E46 touring er barske. karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Jeg gir deg 1.plass i kåringen "artige vinterfelger" hehe karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Moro dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersdruged Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Utrolig rå bil dette! Følger med her jeg! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Har da endelig kjøpt coilovers til bilen, så da blir det å montere dette i morgen! Gikk for Supersport sitt: http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/171/1683208 Får ta i bruk kameraet å legge ut bildeoppdatering iløpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 (endret) Er det settet Tûv godkjent? Ikke for å pirke altså, men er no dritt ved neste EU eller annen kontroll om det ikke kan godkjennes ;\ Her snakker jeg av erfaring Ser jo at det er det nå, bare jeg som surrer :0 Endret Mars 20, 2014 av Tare Jansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Hehe, ja jeg vet Hadde ikke kjøpt senkesett uten tuv. Når man først er i gang med å senke bilen, kan man like gjerne få det godkjent og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå