Gå til innhold

Anbefalte innlegg

feet det var noen som syntes det :) var ikke helt sikker på de kumlokket der, så satsa ikke alverdens.

 merkelig nokk røyk ac reima påvei hjem :P

 

men alt i alt en gøy første tur :)

folk jubla og klappa når du kom rundt siste svingen, så trur ikkje eg var den einaste som likte det eg såg :) va råå lyd i den bilen :)

haha, sånn som skjer  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kjørt og meget fin farge i virkeligheten :D kjør på med sperrediff :)!

Takktakk :) litt skummelt å være den eneste underdogen, masse publikum, og der alle er ribba, hydraulisk brekk osv, men jeg var den eneste som kjørte hjem i egen bil ^^ ac reima røyk påvei hjem, kjørte forsiktig så det gikk greit, men etter jeg inspiserte bilen i dag fant jeg ut at radiatoren ikke var helt tett. Vurderer en alu radiator sammens med diff og sperrekit :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) litt skummelt å være den eneste underdogen, masse publikum, og der alle er ribba, hydraulisk brekk osv, men jeg var den eneste som kjørte hjem i egen bil ^^ ac reima røyk påvei hjem, kjørte forsiktig så det gikk greit, men etter jeg inspiserte bilen i dag fant jeg ut at radiatoren ikke var helt tett. Vurderer en alu radiator sammens med diff og sperrekit :)

 

Hehe ja jeg ser den. Men er kult at noen gjør det også :) Ble meget fristet til å gå på parkeringen og hente min. Men jeg får holde meg til en skikkelig driftbil er bygget ferdig så jeg ikke sliter i stykker konebilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg ser den. Men er kult at noen gjør det også :) Ble meget fristet til å gå på parkeringen og hente min. Men jeg får holde meg til en skikkelig driftbil er bygget ferdig så jeg ikke sliter i stykker konebilen :D

Høres bra ut ;) ikke alle kan ha en DD/banebil combo [emoji14]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...