dgullaksen Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 hei! Jeg er ny på bmw og lurer på hvilke problemer som man må være obs på angående kjøp og eie av bmw 318 e46 1999 mod? eneste problemet som jeg vet om med den er at airbag lyset lyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Rust, "Subframe Disaster", vannlekkasje fra dørene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Subframe Disaster er vel ikke helt sannsynlig når det gjelder en 318i med 118 HK. Rust derimot bør man helt klart være ekstra nøye med å sjekke over hele bilen (spesielt skjermene og dørene foran samt hele bakpartiet (over og under bilen). Litt avhengig av hvor langt bilen har kjørt (ca. 200K kilometer eller mer) bør du også sjekke hele understelet for slitasje (foringer, stag, støtdempere, bremseskiver/klosser etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Her kan du lese mye god info. http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dgullaksen Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 tusen takk for hjelp. skal sjekke dette når jeg får løftet bilen opp på bukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå