Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte da min første bil den 2/07/13, Det er en Bmw 3-Serie E30 325ix (4x4) 171hk :D Pris: 22500 så er fornøyd med prisen i forhold i hvor god stand bmw'n er! :D

Så godt som original annet en eksosen, Usikker på om bare endestussen er byttet eller hele røret, Spurte ikke om det, Men det er jævlig grom lyd iden! :D

I veldig bra stand og veldig god for rust, Litt overflate rust et par steder men ikke ihjel rusta som de fleste gamle bmw'r er :P

Endel rust i høyre framskjerm, Men fikk med ny, Samt nye felger til 7000 ca :)

psl716azukcnzfmss3y5.jpg

Ting som må gjøres:

Skifte drivaksel høyre side framme.

Skifte batteri.

Få på noen feitere felger samt sommerdekk.

Diverse følere må byttes.

Fikse blinklys framme.

Skifte lys framme.

og få fikset kontakten til hjernen, Dekselet til den er knekt så jeg må bruke teip-biter for og holde den på plass -.-

Bilder:

6l9m07pp500qif6ez2hn.jpg

22dp5kx78gt2lqxj17am.jpg

f12sofdibh1tz1z9u7ti.jpg

o9j74t5sh0rvftkaa68n.jpg

e8ecuoo0uynrsg8npj63.jpg

z8z2s3xniullw6wpcw3s.jpg

Skrevet

Var denne som liffi her på forumet hadde det? Pen bil! :) Må følge med her, har selv en 525ix...Meget kjekke bil på vinterføre! :D

Skrevet

Flott første bil dette :D Ta godt vare på den og hold den original så blir dette en skikkelig klassiker som holder seg bra i verdi :D Originale 325IX begynner jammen å bli et svært sjeldent syn :?

Skrevet

Den skal forbli org, men noen kulere felger og lykter må til :)

Usikker på om det var liffi som eide den før meg, han heter leiv og bor på nesodden han jeg kjøpte den av :)

Skrevet

Da har jeg fått av framskjermen :)

Må bare lakkere den nye før montering.

Noen som vet hva fargekoden er eller hva fargen heter? :)

Skrevet
Lakkerer du den selv eller leverer du inn ? :)

Lakkerer sjøl :) Begynner og bli ganske bra det jeg har lakkert selv, men det er moped ramme/kåper da :P

For de som lurer kommer jeg til og bruke biltema lakksprøye med lakk beholderen på toppen, Det er den som funker ifra biltema har jeg erfart :P

Skrevet

Ja, men det blir bra! blir gøy å se resultatet :)

regner med jeg går til innkjøp av E34 520i/525i i nærmeste fremtid! :)

Skrevet

Se her ja! Liker planene med å holde den relativt original!

Disse bare stiger i verdi, så tror ikke du taper noe penger på den prisen du fikk .

Fargekode står vell på dempertårnet , men er vell diamantswartz .

Pass godt på skuta, så passer hu på deg ;) litt synd jeg ikke fikk tid til den selv. Sjeldent med en relativt rustfri e30 325ix med litt utstyr, mht model ;)

Skrevet

Så ut som et rimelig ryddig eksemplar dette! Sier som de andre, hold den noen lunde som den er, så går den vel muligens opp i pris etterhvert. :)

Tipper fargekoden er 181 diamantschwartz. ;)

Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :) blir og holde den så org som mulig :)

Blir og ta av driv aksel idag håper jeg, For og sjekke stand :)

Skrevet

Jeg velger å ta på meg cred for at denne ble reddet. Den sto parkert ved jobben i nærmere et år før jeg la den ut på bimmers! ;)

Skrevet
Jeg velger å ta på meg cred for at denne ble reddet. Den sto parkert ved jobben i nærmere et år før jeg la den ut på bimmers! ;)

Fortell! :)

Skrevet

Nja... Ikke mer å fortelle enn at jeg tok noen bilder av den i ny og ne der den sto nedsnødd gjennom vinteren. Liffi viste interesse, og jeg ga han skiltnr og adresse, så fant han eieren av den og kjøpte den! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...