Nyheim Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 Prøvd å måle lamdasonde(ne)? Den er HELT ny :S så burde ikke være den. 318is har vel bare 1 lambdasonde
Joachim_M5 Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Fylle E85 løser ikke problemet. Så avgassmåling på ethanol vi gi for høye verdier? Åssen i svarte mener du at det skal funke å bare tanke fullt med e85 på en bil som ikke er konvertert til e85? Går med 30-40% mer fuelmengde med e85 kontra bensin, åssen du har tenkt å i det hele tatt få den til å gå er forbi min fatteevne....
Nyheim Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Sjekka fargen på pluggene... og alle 4 var kollsvart! Så da er det noe som er feil for alle 4 sylinderne og feilen på ligge ved innsuget en plass, for tviler at det er feil ved innsprøytningen da den går ganske rent egentlig. Men da er det vel kanskje dårlig luftmengdemåler som står ansvarlig?
Nyheim Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 BUMP, begynner å haste da jeg flytter snart
Nyheim Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Buuuump! Har bestilt ny luftmengdemåler og luftfilterboks så jeg får vekk det fæle kn-filteret. Hvilken sensor er det som står rett vedsiden av der luftinntaksbelgen er festet? noen som vet?
Nyheim Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 LØSNING: Det var en defekt temperaturmåler som sto for feilen Temperatursensoren til motorstyringe (BLÅ FARGE), og nærmest fronten på bilen.
MrBrum Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Buuuump!Har bestilt ny luftmengdemåler og luftfilterboks så jeg får vekk det fæle kn-filteret. Hvilken sensor er det som står rett vedsiden av der luftinntaksbelgen er festet? noen som vet? Er ikke det lmm ? Men det er bra du setter inn orginalt luftfilter. KN driten ødelegger noen ganger lmm. KN filteret er for dårlig og slipper gjennom dritt inn i motoren. Bra du fant ut av det. Å se på pluggene kan i mange tilfeller gi en pekepinn på hvor problemet ligger.
Nyheim Skrevet August 2, 2013 Forfatter Skrevet August 2, 2013 Buuuump!Har bestilt ny luftmengdemåler og luftfilterboks så jeg får vekk det fæle kn-filteret. Hvilken sensor er det som står rett vedsiden av der luftinntaksbelgen er festet? noen som vet? Er ikke det lmm ? Men det er bra du setter inn orginalt luftfilter. KN driten ødelegger noen ganger lmm. KN filteret er for dårlig og slipper gjennom dritt inn i motoren. Bra du fant ut av det. Å se på pluggene kan i mange tilfeller gi en pekepinn på hvor problemet ligger. Jepp, pluggene var svart, alt for svart. for mye bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå