Ivanrogov Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Vurderer ny F10/F11, F10 er en veldig pen bil i M-sport, så den har vi lyst på. Problemet er at vi må få med oss en Emmaljunga Edge Smart Duo. Vil jeg få plass til en barnevogn i F10? Eller må jeg over på F11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Bedre å kjøpa vogn etter bilen en bil etter vognen! Men ville gått for f11. Rekner med det er en del bedre plass baki den enn i en f10. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 E60 sluker i hvertfall greit en noenlunde kompakt kombivogn, men F10 virker faktisk noe mindre enn E60 baki, uten at jeg har fått sammenlignet direkte. Jeg er en "sedanmann" (liker rett og slett ikke stasjonsvogner) med spedbarn, så dette er spørsmål jeg også kunne tenkt meg svar på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Jeg så på en F10 i dag, bagasjerommet er trangere enn E60 ja, men det e dypere innvendig. Nesten så du får plass til 2vogner på langsiden inn. Større høyde på E60, dårlig forklart men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Man må ikke ha stasjonsvogn for å få barn, hvor hjelpeløse er dere? Selv hadde jeg en 1977 mod. Opel Rekord sedan en periode med to små barn og lurte aldri på om det skulle gå bra. Men folk er jo nå så hjelpeløse at de må ha stv. fordi de ikke tror at man kan overleve om man må skille bag og understell fra hverandre. Husk at det er ikke så veldig lenge barn trenger stor vogn. Liker du best sedan så kjøp sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Man må ikke ha stasjonsvogn for å få barn, hvor hjelpeløse er dere? Selv hadde jeg en 1977 mod. Opel Rekord sedan en periode med to små barn og lurte aldri på om det skulle gå bra. Men folk er jo nå så hjelpeløse at de må ha stv. fordi de ikke tror at man kan overleve om man må skille bag og understell fra hverandre.Husk at det er ikke så veldig lenge barn trenger stor vogn. Liker du best sedan så kjøp sedan. Flere bekjente småbarnsfedre som har klart seg bra med E60 bare. Litt sammenlegging får man tåle i noen få år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Er en egen barnevogntråd på bimmers : viewtopic.php?f=9&t=241088 Jeg måtte ha stasjonsvogn når vi fikk unge, vogna passa ikke i sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Er en egen barnevogntråd på bimmers : http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=241088Jeg måtte ha stasjonsvogn når vi fikk unge, vogna passa ikke i sedan! Du MÅTTE ikke ha stv, du valgte stv. Hva med vogn som passer i en sedan? Man bytter bil (ofte med en del økonomisk tap) fordi vogna mor har valgt ut ikke passer inn. Man må kjøpe det man har plass til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Man må ikke ha stasjonsvogn for å få barn, hvor hjelpeløse er dere? Var den til meg? Jeg er enig i deg. Vi har 1 stk E92 og 1 stk E87 i husholdningen, og spedbarn i hus. Begge bilene har plass til vogn, og vi klarer oss fint. Men rommelige er de ikke. Har vurdert å bytte ut E92'en i en E60 eller lignende, men ikke hvis plassgevinsten er minimal. Å velge stasjonsvogn er falitt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Kjøp F10 og bytt ut barnevogna hvis den ikke passer inni Så enkelt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Er en egen barnevogntråd på bimmers : viewtopic.php?f=9&t=241088Jeg måtte ha stasjonsvogn når vi fikk unge, vogna passa ikke i sedan! Du MÅTTE ikke ha stv, du valgte stv. Hva med vogn som passer i en sedan? Man bytter bil (ofte med en del økonomisk tap) fordi vogna mor har valgt ut ikke passer inn. Man må kjøpe det man har plass til. Nei.... min barnevogn passet IKKE inni E39, E60, F01, W221, E65, W211. derfor ble det en s211, en stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Du kjøpte åpenbart bil etter barnevognen. Det Kjell mener er at dette er et bevisst valg iom. at de fleste nok ville ha kjøpt barnevogn etter bilen. Hva som evt. er rett eller galt skal jeg ikke legge meg opp i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Njaah... jeg kjøpte en bil som vogna passet i... Kona ville ha den og vi kjøpte den rett og slett fordi det er den fineste vogna der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Kjørte lenge rundt i en E87 med barnesete og barnevogn. Funket helt greit det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Vi kjørte rundt i en e46 coupè den første tiden, gikk jo greit det også, men du verden så mye enklere det var med e61. Har forøvrig hatt Emmaljunga bagvogn og to barnestoler i e81-en, alt går. Til trådstarter: Hvordan tror du dere kommer til å bruke vognen? Om dere bor relativt sentralt og vognen stort sett blir brukt til å gå rundt der dere bor hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å kjøpe sedan. Om dere derimot bor litt "avsides" og dere aldri drar en meter uten bil og vognen praktisk talt bor i bilen ville jeg nok helst vurdert touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå