Larsegutt Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 (endret) Hei! En liten tråd på M3'en må en ha Hentet denne i Bergen i Mai-13 Opprinnelig en orginal bil, med noe mindre modifikasjoner. Motor: - Byttet motorblokk på garanti i -04 - Vanos rattle-kit, oljepumpe og forsterkede kam bolter fra Besian Systems. - K&N konfilter m/skillevegger Understell: - 19'' BBS CH felger m/Michelin SuperSport, godkjent i vognkort. - Forsterket subframe i bakstilling - KW Stage3 Coiloverkit - Reinforsh damperplate fra Turner Motorsport - Stop-Tech Performance klosser - Qualife differential Utvendig: - AC Schnitzer Bakrutecap - AC Schnitzer Eksos - Carbon Diffuser - Carbon front leppe - Orginal CSL bakluke - Mørktonede Xenon frontlykter - Mørktonede LED baklykter Innvendig: - AC Schnitzer Pedaler - Oppgradet mediaplayer med thouch screen, iphone, bluetooth, tomtom navi ect - Org.svart skinn med el.stoler. Endret Juni 20, 2017 av Larsegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Flott denne bilen her kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Takker, joda den ser bra ut. Blir vel kw eller pss10 etterhvert tenker jeg, så blir subframe disaster utbedret as we speak på bruktbil garantien. Sveist inn forsterkninger i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeofstian Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Har du garanti på subframe? Hvor gammel er bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Fin denne ja sett den endel ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Bilen er 2001, men kjøpt med forhandler, derav bruktbilgarantien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 grattis med flott M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Takker Div snacks er bestillt inn, men bare front leppe, grøftlys innsats ect. Så går å vurderer pss10 eller kw3, samt CSL luke. Noen som vet hvem som selger bakluke med god passform? GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Generelt litt dårlig passform på CSL lukene, men alt går jo ann og fikse, men det tar bare litt tid da det kommer til justering og pussing Men Vorsteiner sin er vel det beste, men også det dyreste alternativet Jeg hadde fra GS på min sedan, og denne passet helt greit med et par timer med ustering og litt småpussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Ja ok.Vil gjerne ha noe som passer skikkelig når en først bytter. Blir vel uansett understell først tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Takker Div snacks er bestillt inn, men bare front leppe, grøftlys innsats ect. Så går å vurderer pss10 eller kw3, samt CSL luke. Noen som vet hvem som selger bakluke med god passform? GS? Org Luka er best og finest:) koster dog...passform er rimelig perfekt! bestemmer du deg for KW3 PM meg så skal jeg fikse til veldig bra pris tror jeg! (med mindre du fikser selv da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Sendte deg en pm Erikyog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Vill nok også ha fingeren på org. CSL luke, hadde lyst på det selv, men de ble litt i overkant. Jeg fikk pris hos bavaria på 6900,- på org CSL luken i plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 DATTASS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Lekkert Kenneth! Jeg kringlevrir deg hvis du overhode vurderer å bytte ACS-stussene. Det gjør hele hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå