Gå til innhold

Larsegutt's M3 E46


 Share

Anbefalte innlegg

Oi, for et styr! Jeg som har planer om å godkjenne M50B25 (325) i en E36 318is på BT i Ålesund :o 

Fikk godkjent senkesettet i sommer, har tenkt å få godkjent felgene mine også. Håper virkelig det ikke er så mye styr å få gjort det, vet hvertfall va jeg skal gjør om det ikke går veien. 

Er fint at du deler slike erfaringer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk godkjent dekk og felger i Ørsta på min e39. Da måtte han diskutere med sine kollegaer i Ålesund om felgene skulle bli godkjent mtp. at jeg hadde coilovers og ikke originalt understell.. Hadde tuv på felgene. Så fikk ny time og det gikk i orden. Så helt utrolig at ikke du fikk det godkjent med engang :P

Forøvrig veldig pen m3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

En liten update...

 

Jeg måtte jo inn igjen med bilen for å verifisere noen klaringer på understellet som dem egentlig hadde gjort første gangen....

 

uansett, etter det var gjort så klarte ikke han kontrolløren å kaste inn håndkledet. Han bare MÅTTE bare skrive følgende i vognkortet:

''Det forusettes at alle dekk er av samme merke+ type''

 

Jeg sa meg ikke enig fordi jeg ville bytte dekkfabrikant neste gang jeg skulle kjøpe nye dekk. Men han fyren NEKTA å fjerne det.
Jeg sto med mobilen i handa å visste han kjøretøyforeskriftene, men ikke faen.

 

Det han hadde lest på sin tysknorsk dårlige forståelse var at du ikke skal blande vinterdekk/sommerdekk/radikaldekk/diognaldekk

 

Så jeg måtte dra hjem igjen, skrive en klage, å 1 mnd etterpå fikk jeg en sms:

 

post-47932-0-47722600-1436148967_thumb.j

 

 

I rest my case...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...