Erikyog Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Uansett, bra du ikke ga opp....Hadde jo selv en sak gående lenge, da mot et firma som var akkurat like håpløs og sto på sitt, STÅ PÅ DINE KRAV og det DU trur er riktig! Fikk mehold jeg å!THUMBS UP!!!! Larsegutt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Oi, for et styr! Jeg som har planer om å godkjenne M50B25 (325) i en E36 318is på BT i Ålesund Fikk godkjent senkesettet i sommer, har tenkt å få godkjent felgene mine også. Håper virkelig det ikke er så mye styr å få gjort det, vet hvertfall va jeg skal gjør om det ikke går veien. Er fint at du deler slike erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 Ang motorbytte å slik vil jeg annbefale å sjekke/ søke om dette går FØR du kommer inn med bilen. Visst det ikke går blir bilen avskiltet på stedet. Men dette vet du vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 @erikyog. Jeg visst på forhånd at kw3 lot seg godkjenne, så den var grei, var jo bare han tyskeren som hadde et anfall som føkka til hele greia. Men men, gikk greit nå. AC eksosen ble også godkjent i vognkortet D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 kjekt at alt ordner seg. alt gikk igjennom for meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Fikk godkjent dekk og felger i Ørsta på min e39. Da måtte han diskutere med sine kollegaer i Ålesund om felgene skulle bli godkjent mtp. at jeg hadde coilovers og ikke originalt understell.. Hadde tuv på felgene. Så fikk ny time og det gikk i orden. Så helt utrolig at ikke du fikk det godkjent med engang Forøvrig veldig pen m3! Larsegutt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Godis! Gratulerer! Håper jeg har satt en ny standard på stasjonen der ang felg og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 En liten update... Jeg måtte jo inn igjen med bilen for å verifisere noen klaringer på understellet som dem egentlig hadde gjort første gangen.... uansett, etter det var gjort så klarte ikke han kontrolløren å kaste inn håndkledet. Han bare MÅTTE bare skrive følgende i vognkortet: ''Det forusettes at alle dekk er av samme merke+ type'' Jeg sa meg ikke enig fordi jeg ville bytte dekkfabrikant neste gang jeg skulle kjøpe nye dekk. Men han fyren NEKTA å fjerne det.Jeg sto med mobilen i handa å visste han kjøretøyforeskriftene, men ikke faen. Det han hadde lest på sin tysknorsk dårlige forståelse var at du ikke skal blande vinterdekk/sommerdekk/radikaldekk/diognaldekk Så jeg måtte dra hjem igjen, skrive en klage, å 1 mnd etterpå fikk jeg en sms: I rest my case........... Thundercoil, D.Toft og santho96 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Rudskogen på BMWCCN sitt treff:Veldig hyggelig helg som vanlig! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Jammen glad eg ikkje kjemme til å ha noko med BT i Ålesund å gjera. Jøsses meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Bare å få han tyskern der omplassert vel. Du skulle hatt erstatning for tid og pengeforbuk, men det er jo håpløst å få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Blir vel å sende inne en klage av denne prosessen som egentlig skulle ta 1 time, så for vi se dagshumøret om det blir lagt ved cc til lokaleavisa, vg, autofil ect... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Fant et kult bilde på facebook fra sist treff i Ørsta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Hadde vert helt kanon om du gikk til media med dette! Trenger og få slikt tull frem i lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Skukebollen ha eit poeng. Kanskje litt fokus på udugeligheiten til enkelte hjå BT hadde kanskje fått litt ordning i sakene. Tvilsomt, men kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå