Gå til innhold

Alpina B10 4.6 E39 - Alpina Biturbo E34 - E39 Individual*Atlantis* --Biturbo update Side 9


 Share

Anbefalte innlegg

Moro! Kan jeg spørre hvorfor du kjøper det i Japan?

Grunnen til det er at Japanere tar utrolig godt vare på bilene sine! Så man finner eksemplarer som er som nye og med lav km.

Japan er også det landet som Alpina selger mest biler til etter Tyskland, så man finner ofte mange biler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro! Kan jeg spørre hvorfor du kjøper det i Japan?

Grunnen til det er at Japanere tar utrolig godt vare på bilene sine! Så man finner eksemplarer som er som nye og med lav km.

Japan er også det landet som Alpina selger mest biler til etter Tyskland, så man finner ofte mange biler der.

Aha! Får du noen til å se på bilene? Har du noen nettside? Hvordan kjøper man bil i Japan? Jeg skal ikke gjøre det, men moro å titte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er status og være som de fra vesten i de landene, Derfor kjøper de ofte rattet på riktig side osv...

Alpina i Japan anses som at om man har en alpina, da har man gjort det bra i livet. Liksom nådd toppen i sin karriere! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro! Kan jeg spørre hvorfor du kjøper det i Japan?

Grunnen til det er at Japanere tar utrolig godt vare på bilene sine! Så man finner eksemplarer som er som nye og med lav km.

Japan er også det landet som Alpina selger mest biler til etter Tyskland, så man finner ofte mange biler der.

Aha! Får du noen til å se på bilene? Har du noen nettside? Hvordan kjøper man bil i Japan? Jeg skal ikke gjøre det, men moro å titte!

Fleste biler blir solgt på auksjoner, Og da snakker vi stort, med flere tusen biler! Ta en titt på denne linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forran er det vel et "must" å skifte ut skiltplaten, men bak har du vel ikke plass til standard stort skilt? Da får du jo et litt mindre, å det ser ikke så galt ut synes jeg.

En med orginal 540/6 har jo nettopp dette på bilen sin her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det ser bra ut med japan/usa luka også. Men ser liksom så "import" ut, om det gir noe mening :P

Beholder jo en del av orginaliteten og historien på en såppas spesiell bil som dette da. Ikke mange sånne biler på hjul i Norges land tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...