Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yupyup, mer grep og mer aks med LSD. Spinner veldig fort bort endel effekt på det ene hjulet ja :P Spes med NM fra pressa ^^

Skrevet

Ja det er noe dritt, men tok en liten test i fjor vinter, sendte dama bak for å følge med på dekka:) Da spant begge på en 325ci. Den legger seg jo også fint sidelengs på snø/is.

Stawky: Du får si fra om bilen din kommer for salg, men bytt gjerne diffen først:)

Skrevet

Prøv å legg et par runder rundt ei rundkjøring når det regner ute, så finner du fort ut at den bare spinner på innerhjulet :)

Eller om man bare popper clutchen rett fram.

Er samme greia på alle biler med åpen diff.  Har prøvd på e36, e34, e39, e90, e46, e60 osv

Skrevet

popper du clutchen før svingen vil du med litt øving spinne på begge hjulene igjennom hele. Smeller du all kraft på diffen på engang i første/andre gir vil den spinne på begge, så etterhvert daffer all kraften ut på det som går lettest ;)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått henta forsterkinga til oljepumpa også, og blir montert med neste oljeskift ;)

Så da er jeg klar til litt banekjøring til kommende sesong.

post-67996-0-96770200-1386205351_thumb.j

Skrevet

Stemmer det ;) Satser på at denne gjør trikset. Så jeg får inspisere ofte så jeg vet at det hjelper, hvis ikkje så prøver jeg meg heller på VAC sin komplette forsterka oljepumpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...