Kattlikzm Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg kjøpte i carbon, jeg får den opp hos meg når jeg legger inn min bil. Passformen på selve luka er bra, men måtte pusse alle hull større for og få låsen, lykter osv til og passe perfekt uten lekasjer. Fangeren må ha litt hjemme mekk for å festes på bjelken fremme og litt justering av sidefestene for å få den perfekt. "Carbon spoiler koffertlokk E-46 CSL look" Til kr 2509? - Under Tilbehør - Spoiler/støtfangere - Baklukespoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Nei, Tilbehør - Spoiler/støtfangere - Bakluke http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/121/918799 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Fikk seg en kjapp vask i dag, digger fargen i godt lys. Mye finere i virkeligheten enn på mobilbilde. Får speilrefleks snart, så da blir det bedre bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Ser meget bra ut Så ut som topasblå på bildet der, og trodde nesten det var min bil haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Hehe, ligner veldig. Gleder med til å få speilrefleks sånn av fargen viser bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Da har jeg fått hentet kameraet Canon 450D, så da blir det mye bedre bilder fremover lassew93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Da etter mye savn, endel research og en sloppy manuell kasse, så skal SMGen tilbake så lenge det ennå er liv i kontaktene. Kassen fikk i dag ny olje, og ny olje til hydralikken er også i boks. Letta svinghjul, og sterkere clutch å trykkplate er også klar. Gleder meg til å prøve SMG på bane til sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Var manuell kassen gåen altså? Tror det blir rått med smg jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Kan godt være det bare er giroverføringa det er slark i, men gidder ikke feilsøke når eg savner smg såpass ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Du får si ifra hvordan smg kassa blir med letta svinghjul og grovere clutch kan ikke skjønne at du savner smg kassa men... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Bedre respons enn det var før også bedre enn manuell med dobbel masse svinghjul, så veldig fornøyd der. Tok sjangsen på ebay clutch, siden det var så sykt billig så følte jeg det var verdt å prøve hvertfall, meeeen SACen til kittet var ræva så var umulig å få sentrert skikkelig, å siden SMGen vist nok er veldig nøpen på det, så var det bare sluring å mye fæl lukt. Så jeg kjøpte en org. clutch for denne gang å kjører den sammen med svinghjulet som følgte med ebay kittet. Neste gang jeg bytter (sikkert neste vinter igjen ) så kjøber jeg noe uten SAC, sikkert samme som du kjøpte til manuell kassen din nå Ellers har jeg ikke fått testa det fult. Har jobbet mye de 2 siste ukene, så har kun kjørt 500km, så satser på at den er godt innkjørt nå. Tenker å ta turen innom bavaria og få SMGen resatt, lufta igjen og justert bitepunktet i morgen, gledet meg til å prøve den skikkelig etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Okei, jeg måtte justere clutchen min selv med verktøy som fulgte med og synes det funka greit, har ikke helt trua på SAC hvordan er giringa da? Er den rykkete eller gjevn? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Den girer smooth som bare det med nye clutchen. Sitter å venter på Lufting, reset og justering av bitepunkt as we speak. Så gleder meg til å teste nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Da var alt gjort, å merkbar forskjell med en gang. Den er satt i opplæringsmodus, så nå får jeg bare kjøre kvast sånn at den lærer seg til det ^^ Kjekt å ha et lokalverksted med god BMW kunskap og som ikke er overprisa. 900kr for denne jobben syns jeg ikke var så aller værst, tok ca 45min for hele jobben... Bavaria derimot skulle har 3000 for jobben Nei SAC er noe dritt skal ikke ha det på min etter neste bytte hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Moe auto? Hvordan er smg kassa å kjøre med? Har hørt en del negativt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå