Stawky Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Jeg bruker Klepp Auto. Jeg digger SMG kassa, herlig å kjøre med synes jeg. Kommer ikke akuratt på noe spesielt negativt selv, annet enn at hvis noe i de hydralske systemet ryker så kan de bli dyrt og at det ikke er noe måte å stille på hvordan den skal gire sånn som på M3. Jeg har bare valget om å sette den i læremodus å kjøre kvast sånn at den lærer seg til kjapp giring og respons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Trenger vår, felger å mye senk...! Spesielt bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 I full gang med vasking av nytt lokale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Herlig å være ferdig med vaskinga, så når gjennstår maling, legge opp strøm og litt finpuss! Har også bestillt M3 fanger, Strassentech leppe, Rieger hekk som passer eksosen. M3 panser kommer nok også snart, samt M3 speil når jeg finner noen. Så da skal alt være klart til lakkering i April! Felger ble også bestillt i dag. GS D44 18", 8,5" ET15 på 205/40 fremme og 9,5" ET 20 på 225/35 bak. Så da mangler bare senk! Så hvis noen vet hvor jeg får kjøpt justerbart kun bak, så skrik ut. Har allerede H&R Justerbare fremme, men løsninga bak til H&R knakk når vi prøvde å justere de, så kjører på org. høyde bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Da bar litt av delene kommet. Fått 2 sett med bumpstops, så det er klart til senk å nye felger. Tåkelykt deksel til M3 fangeren som er på vei. uniball tårnlager bak som blir montert i dag. Fikk også kjøpt AngelEyes av JMossige som også blir montert i dag. Så da venter jeg bare på bakdekk til felgpakken hos GS, Strassentech leppa og Rieger hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Blir bra dette du Gleder meg til å se sluttresultatet. Er sååå misunnelig på den fargen din. haha. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Hva vil rieger bakfanger si, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Viste noen kom til å bli skeptisk når jeg nevnte Rieger Det er bare et skjørt som festes neders på M-tech fangeren. Jeg skal molde det sammen sånn at det ser ut som en hel fanger da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Haha. Rieger er jo ofte et skjellsord, så måtte bare spørre Men på f.eks. Scirocco, er Rieger pene greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Yeh, Rieger har veldig mye fælt til bmw, men denne syns jeg minna veldig om M3 fanger. Så jeg tar sjangsen å prøver. Har ikke mange valgene om jeg skal ha M look eksos. Er ikke spes glad i inside performance sin diffuser å M3 look fangeren til schmiedmann passer bare ikke på coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Blir bra dette du Gleder meg til å se sluttresultatet. Er sååå misunnelig på den fargen din. haha. Gleder meg selv til den er ferdig Ganske herlig å ha en farge som nesten ingen har. Får håpe det er sol når jeg kommer med CSL fangeren så du får se fargen på sitt beste, da er den nylakka og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Ser den! Har ikke synes at noen av M3 lookene er optimal, så siden jeg ikke bygger om til M3 karosseri, går jeg heller tilbake til original look. Lakker heller diffuseren sort blank og håper det ser litt skapelig ut. Florerer ikke akkurat av min farge heller, så trenger egentlig ikke styre med uoriginale fangere for at den skal skille seg litt ut Men noe må man jo alltid gjøre, ellers blir man gal. Haha. Blir spennende å se om det funker! Håper du blir fornøyd Følger nå med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Helt enig, har heller ikke funnet noe optimal M3 look. Men det blir litt mye jobb å bredde bilen, så det utgår intil videre hvertfall Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg bruker Klepp Auto. Jeg digger SMG kassa, herlig å kjøre med synes jeg. Kommer ikke akuratt på noe spesielt negativt selv, annet enn at hvis noe i de hydralske systemet ryker så kan de bli dyrt og at det ikke er noe måte å stille på hvordan den skal gire sånn som på M3. Jeg har bare valget om å sette den i læremodus å kjøre kvast sånn at den lærer seg til kjapp giring og respons. Du har jo sport knapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Det har ikke noe preset fra fabrikk, den går også på opplæringsmodus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå