Kattlikzm Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 OK. Mange takk for hjelpen gutta . Da skal jeg teste ut dette så fort jeg er ledig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Ser godt ut hvordan skal du sparkle style 95 felgene? Har selv brukt kjemisk metal på noen felger, syntes det funka veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Det er såpass mye jobb at jeg bestemte meg for og levere de inn og få det gjort. Skal levere de på Mandag, så hvis jeg er heldig og får gang på valsing, så er den klar med felgene til treffet på Årabrot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Hørest bra ut skal nok opp på årabrot treffet jeg også, var mye gromt der ifjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Fin bil! Var det deg jeg traff på i går? På motorveien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Takker Kansje det, om det var i Forus område kan det godt hende. Z4en du kjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Hehe, hadde noen drag med en 330/m3. Emblemfri, gikk godt vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Noen kjappe bilder med en kompis sin 318 som nylig har fått seg 6'er. Har også montert ny leppe på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Liker fargen på bilene! flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Der ble den blå, gitt Fine bilder. Fornøyd med passformen på denne leppen, da? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Takker Måtte av med fangeren og lime braketten fra M-tech fangeren på for og få riktig form på fangeren. Passformen er ganske grei, men perfekt blir det skjeldent på replica fangere ^^ Kommer mer bilder neste dag med opphold og mulighet for god håndvask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Da ble felgene levert inn i går, og var forventet ferdig ila uka. Så da ser det lovende ut for Årabrot Må bare få gang på valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Skal du valse selv eller levere inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Tar ikke sjangsen på å ødelegge noe sånt, så det får jeg noen som kan det til og gjøre. Tror det blir på ES Billakk, men litt usikker enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Mye tar de for valsing? Tenkte på få valsa min og, så lite plass bak i forhold til foran her Kjørt på Årabrot før? usikker på om jeg gidder ta turen eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå