Freakshow Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Det er bra hold oss oppdatert! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 Ble mye frem og tilbake da føreren av traktoren selvsagt hadde skrevet feil reg.nr på traktoren. Da fant plutselig forsikringsselskapet ut av de skulle ta seg en skikkelig gransking på om det var noe arrangert... Fremgangsmåten deres og de dumme/frekke spørsmåla de kom med så har jeg en mistanke om at de ville prøve å finne et hull for og legge skylden på meg, da vi har samme selskap, 0 skade på traktor og jeg har bare delkasko. Så hvis de hadde fått det til, så hadde de ikke trengt å legge ut en eneste krone... Men fikk heldigvis oppdatering i går at det var oppklart og ikke noe mer og tenke på, så da venter jeg bare på klarsignal fra takstmann så blir den levert inn. Ikke tvil om at jeg bytte forsikringsselskap etter dette er over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 såpass ja! hvordan forsikrings selskap har du? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 Jeg har Eika, men heta Terra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Okey Da veit man at man ikke skal ha de! Gå for Gjensidige fantastisk god service! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Da var heldigvis alt avklart og det ble ikke noe tull, så bilen ble levert inn i går og deler ble bestillt med en gang Litt kjipt å få den tilbake og nesten sette den rett på vinterlagring men Men før det skjer så skal felgene, org bakluke og M3 skjørt på og selvsagt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 det er bra det da! gleder oss til å så bilen i god stand igjen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 hvordan er smg kassa egentlig? sånn i forhold til steptronik kassa til e46 hvis du har kjørt den?hvordan er den å gire med? altså når du skal bremse på gira? har hørt mye stygt om de sitter jo og sikler på e46 m3, blir ikke i år altså men forhåpentligvis i løpet av noen år men usikker på om jeg vil ha manuell eller smg, må vel kanskje få prøvd smg kassa før jeg kan si noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Fin bil Sikla litt på den for en god stund tilbake.Jeg så gjennom planene dine for bilen. Ser at du har tenkt å bytte ut CSL luka til org m3 bakluke. Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Luka blir bytta nå når bilen blir fiksa siden CSL luka ble ødelagt. Så jeg fikk heller litt penger tilbake siden jeg allerede hadde luka Bytter den siden jeg syns org luka passer bedre looken jeg kjører nå + er ikke veldig fornøyd med den, veldig mye tilpassing for og få ting perfekt, og litt for klumpete i formene i forhold til orginalen. hvordan er smg kassa egentlig? sånn i forhold til steptronik kassa til e46 hvis du har kjørt den?hvordan er den å gire med? altså når du skal bremse på gira? har hørt mye stygt om de sitter jo og sikler på e46 m3, blir ikke i år altså men forhåpentligvis i løpet av noen år men usikker på om jeg vil ha manuell eller smg, må vel kanskje få prøvd smg kassa før jeg kan si noe Er nok litt vanskelig for meg å si ja, har ikke kjørt bmw med automat Med god clutch, dobbelmasse svinghjul, riktig olje, god lufting av systemet og riktig bitepunkt så girer den fort som bare det, men også smooth på normal kjøring. Hjelper at non-m SMGen lærer seg kjørestilen og tilpasser deretter. M3 SMG er endel annerledes oppførsel men er satt opp på samme måte. Siden jeg har skrudd endel på SMG og kan det ganske godt, så hadde jeg nok uten tvil valgt SMG, men det er meg ^^ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 fyfaen så fin bil! Lest i gjennom hele tråden din nå og bilen ser utrolig fin ut! Synn at du ble påkjørt av en traktor men håper det blir fikset så fort så mulig! Venter på ny oppdatering med bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Tusen takk Kjekt at du tar deg tid til det Veldig kjipt og bli påkjørt ja, spesielt etter lakkering og alt Satser på og stikke innom verkstedet neste uke for en oppdatering om jeg ikke hører fra dem ila denne uka. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Da var jeg innom verkstedet i dag og fikk meg en oppdatering. Siste delene ble lakkert i dag og skal stå over natten. Så er det bare montering som mangler Så da har jeg den forhåpentligvis tilbake på Onsdag/Torsdag JMossige og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hørest bra ut blir vel kjekt å få den tilbake nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Glemte og oppdatere her. Men fikk bilen tilbake på Onsdag og er umulig og se at noe har skjedd. Fantastisk lakkjobb var det også De var greie og slengte på M3/Orginal luka, bakrutesenkeren og skaffet en bakfanger uten PDC siden 2 sensorer var ødelagt fra før og jeg ikke gidder og legge penger i nye da jeg aldri bruker det Denne helga har jeg byttet alt av bremser bak, og også satt på Turner Motorsport stabstag bak og endelig senket den litt bak. Til uka blir det og bytte bremsene og stabstag fremme, nye lykteglass og Lamin-x og nye Angel Eyes. Style 95'ene er endelig på og valsing blir 28 okt, da blir det mer senk Har ikke hatt tid til og få vasket den ordentlig, så det ble bare noen kjappe mobilbilder denne gang. Så fort det kommer en fin dag, så blir det storrengjøring og bilder! Bildene lyver litt på høyden, står på ujevn grunn, så den er ikke sååå lav, men ikke så langt fra. Bildene viser godt hva planen er etter vals da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå