Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Share

Anbefalte innlegg

Ble mye frem og tilbake da føreren av traktoren selvsagt hadde skrevet feil reg.nr på traktoren. Da fant plutselig forsikringsselskapet ut av de skulle ta seg en skikkelig gransking på om det var noe arrangert... Fremgangsmåten deres og de dumme/frekke spørsmåla de kom med så har jeg en mistanke om at de ville prøve å finne et hull for og legge skylden på meg, da vi har samme selskap, 0 skade på traktor og jeg har bare delkasko. Så hvis de hadde fått det til, så hadde de ikke trengt å legge ut en eneste krone...

Men fikk heldigvis oppdatering i går at det var oppklart og ikke noe mer og tenke på, så da venter jeg bare på klarsignal fra takstmann så blir den levert inn.

Ikke tvil om at jeg bytte forsikringsselskap etter dette er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var heldigvis alt avklart og det ble ikke noe tull, så bilen ble levert inn i går og deler ble bestillt med en gang :)

Litt kjipt å få den tilbake og nesten sette den rett på vinterlagring men :(

Men før det skjer så skal felgene, org bakluke og M3 skjørt på og selvsagt bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er smg kassa egentlig? sånn i forhold til steptronik kassa til e46 hvis du har kjørt den?
hvordan er den å gire med? altså når du skal bremse på gira? har hørt mye stygt om de :P

sitter jo og sikler på e46 m3, blir ikke i år altså :P men forhåpentligvis i løpet av noen år :D
men usikker på om jeg vil ha manuell eller smg, må vel kanskje få prøvd smg kassa før jeg kan si noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka blir bytta nå når bilen blir fiksa siden CSL luka ble ødelagt. Så jeg fikk heller litt penger tilbake siden jeg allerede hadde luka :)

Bytter den siden jeg syns org luka passer bedre looken jeg kjører nå + er ikke veldig fornøyd med den, veldig mye tilpassing for og få ting perfekt, og litt for klumpete i formene i forhold til orginalen.

hvordan er smg kassa egentlig? sånn i forhold til steptronik kassa til e46 hvis du har kjørt den?
hvordan er den å gire med? altså når du skal bremse på gira? har hørt mye stygt om de :P

sitter jo og sikler på e46 m3, blir ikke i år altså :P men forhåpentligvis i løpet av noen år :D
men usikker på om jeg vil ha manuell eller smg, må vel kanskje få prøvd smg kassa før jeg kan si noe :P

Er nok litt vanskelig for meg å si ja, har ikke kjørt bmw med automat :P

Med god clutch, dobbelmasse svinghjul, riktig olje, god lufting av systemet og riktig bitepunkt så girer den fort som bare det, men også smooth på normal kjøring. Hjelper at non-m SMGen lærer seg kjørestilen og tilpasser deretter.

M3 SMG er endel annerledes oppførsel men er satt opp på samme måte. Siden jeg har skrudd endel på SMG og kan det ganske godt, så hadde jeg nok uten tvil valgt SMG, men det er meg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte og oppdatere her. Men fikk bilen tilbake på Onsdag og er umulig og se at noe har skjedd. Fantastisk lakkjobb var det også :)

De var greie og slengte på M3/Orginal luka, bakrutesenkeren og skaffet en bakfanger uten PDC siden 2 sensorer var ødelagt fra før og jeg ikke gidder og legge penger i nye da jeg aldri bruker det :P

Denne helga har jeg byttet alt av bremser bak, og også satt på Turner Motorsport stabstag bak og endelig senket den litt bak. Til uka blir det og bytte bremsene og stabstag fremme, nye lykteglass og Lamin-x og nye Angel Eyes. Style 95'ene er endelig på og valsing blir 28 okt, da blir det mer senk :)

Har ikke hatt tid til og få vasket den ordentlig, så det ble bare noen kjappe mobilbilder denne gang.

Så fort det kommer en fin dag, så blir det storrengjøring og bilder!

post-67996-0-88783100-1413153967_thumb.j

post-67996-0-38583200-1413153976_thumb.j

Bildene lyver litt på høyden, står på ujevn grunn, så den er ikke sååå lav, men ikke så langt fra. Bildene viser godt hva planen er etter vals da ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...