Eriksen933 Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Heisann, denne lyser konstant,men fikk ikke noe opp på diagnosen.. Tror det er antiskrensen eller tar jeg helt feil da.. Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Det er ASC/DSC lampa. Du har ikke en knapp til den da? Du har også to lys foran som må fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Lysbryteren er ikke på Men har prøvd og trykke på den knappen ASC men skjer ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Sjekk den lille vaieren som er rett ved siden av spjeldhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Skal ta en titt på det. Men hva gjør denne ASC? Er det antiskrens eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Skal ta en titt på det. Men hva gjør denne ASC? Er det antiskrens eller? Ja det er antiskrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Skal ta en titt på det. Men hva gjør denne ASC? Er det antiskrens eller? Ja det er antiskrens Ikke antiskrens, men antispinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Kan vel tyde på at det er noe mer trøbbel her, er vel ikke normalt at lampene for at lyspærene har gått lyser når bryteren er av? Samtidig som at temperaturføleren på utsiden viser -40(så sant du ikke er en plass hvor det er -40 når bildet er tatt? ), og ASC lampen lyser? Kan kanskje tyde på at du har et større problem med det elektriske systemet i bilen? Ser forøvrig ut som du har en "tamper dot" i displayet også? Men får å ikke gå for mye off topic, det med at ASC lampen lyser, kan vel være en av disse hjul sensorene? Men i og med at du ikke fikk noen feilmeldinger når du kjørte en diagnose, og med tanke på det over, så har jeg en følelse av at du kanskje har et større problem med det elektriske systemet i bilen, men det blir bare gjetting fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 ABS lampa lyser ikke. Ikke hjul sensor da.. Jeg er 80% sikker på at vaieren til ASC enheten har ryki. Jeg har bytta ut 2 sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Det er blitt koblet opp xenon i denne bilen så det kan være at det er derfor lysa foran lyser, men jeg tror det noe galt med eelektronikken, har litt lite spenning fram til fjærnlysa mine.. Men skal se på den vaieren Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 -40 grader er jo defekt temp sensor på yttersiden, eller ødelagt kabel. Helt vanlig feil på e39. Ellers er jo den vaieren en kjent feil. Pluss at du har feil med hovedlys pærene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Wire er borte, så det er der feilen muligens ligg.. Noen som veit hvor man kan bestille den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 BMW selger ferdig wire med krympekontakt på og klar for kontakt montering. Evt kjøper du bare løse kabler og lodder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrje Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 om ikke du har håndbrekket på, så tyder det på at abs sensoren har tatt kveld. da bruker asc lyset og håndbrekket lyset å lyse samtidig. pærene bilen varsler du ikke har, kan være mangel på parklys eller så har du noen pærer/angel eyes i lyktene som ikke har mottsatand, da klarer ikke bilen å registrere at den har noen lys i den utgangen og vil gi "feilkode" grunnen til at det står "-40" i dashen er nok antaglivis utetemperatur giver som er gåend! (har det problemet) om du fikser disse, så skal du ha et feilvarselfritt speedometer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrje Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 OG DEN DOTTEN!!! noen har tuklet med programvaren til bilen, om det ikke er deg bør du prate med forje eier og vartfall ikke selg bilen videre! det er antagligvis noen som har endre KM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå