Newgarden93 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Skrevet Mai 20, 2014 Fått gjort litt mere på bilen i dag. Sveist igjen den lille luka på gulvet i baksete. Har også startet å skifte gulvet på venstre side fremme. Her er litt bilder: Ganske mye rustskader på venstre side i forhold til høyre side. Ser at her er det bare å holde mote opp! Litt finurlige måter de har fikset rusthullene på bilen med. Som dere ser på bilde så er det skrudd fast en plate over hullene, med godt med lim på baksiden. Er gjort tilnærmet samme reparasjon litt lengre ned og, bare at den plata var pop-nagla. Fikk skjært ut gulvet i grove trekk i dag. Så neste på lista er og ta av kanalen. Den har fått seg et par stygge bulker og er veldig rusta den og
EirHoy Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 flott arbeid! stå på Newgarden93 reagerte på dette 1
Djwik Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 rust er noe dritt å jobbe med men du er veldig godt på vei til å få en hel bil igjen noe den fortjener Newgarden93 reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Skrevet Juni 7, 2014 Er det noen som har liggen veivaksel/svinghjul sensor til salgs? Er til bmw e39 M5. Passer også fra 540,535,740,735. BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Skrevet Juni 7, 2014 Er det noen som har liggen veivaksel/svinghjul sensor til salgs? Er til bmw e39 M5. Passer også fra 540,535,740,735. BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 Har vert og henta ny bil. BMW selvfølgelig E39 M5. Starta en ny tråd om bilen her: http://bimmers.no/topic/785044-thomas-bmw-m5-e39/ Så ta en titt da vel Tilbake til E21. Har nå tatt av kanalen på venstre side. Veggen bak kanalen er det en der reparasjoner som må gjøres. Slenger ut noen bilder her:
Mr Mykland Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Utrolig bra arbeid du har gjort Denne kommer jeg til å følge med på Newgarden93 reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Skrevet Juli 15, 2014 Lenge siden det har vert noen oppdatering her nå :/ Så derfor kommer det en nå! Har vert litt opptatt i det siste med diverse. Har vert på E30meet på rudskogen. Det hjalp veldig på motivasjonen til å bygge mere på E21 Det jeg har gjort de siste dagene er å ha sveisa igjen noen rusthull i venstre framskjerm. Selger med noen bilder her
Mexos Skrevet Juli 16, 2014 Skrevet Juli 16, 2014 Bra du står på med Rustarbeidet. Ser jeg blir småprovosert over å se hvilke løsninger tidligere eiere har gjort for å "fjerne" rust. Enkelte burde ikke få holde på med slikt, skikkelig Amerikansk løsning Bra du gjør en skikkelig jobb og får den hel og fin igjen
Newgarden93 Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Skrevet Juli 17, 2014 Ja, litt fornulige måter å fikse rust på, har ikke akkuratt stoppa rusta Takk for det, håper jeg har den ferdig til neste sommer
Newgarden93 Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Skrevet Juli 29, 2014 Går sakte men sikkert fremover her og. I dag har jeg sveist igjen dreneringshullet i gulvet. og noen små ting her og der. I mårra håper jeg på å få punkta gulvet på plass sender med noen bilder :
Newgarden93 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Skrevet August 21, 2014 har ikke skjedd så mye her i det siste, men håper på å bli litt nå som jeg går på friskift fra jobb en uke. Har i mellomtiden kjøpt meg min tredje BMW. er en 320d e46 touring. Det skal da vere bruksbilen min
Newgarden93 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Skrevet September 8, 2014 vert dårlig med oppdateringer her i de siste, men holder på. Har punkta fast det siste gulvet i bilen nå. Kan legg ut noen bilder av det i mårra Tror jeg har bestemt meg for hvilken motor jeg skal ha i, har lyst på 318is motor med turbo ettervert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå