Gå til innhold

Dette er en trist dag!

OrjanBmw
 Share

Anbefalte innlegg

De har vel "fornyet" dette konseptet et par ganger siden e30 (e36, e46, e9x), så jeg skjønner ikke helt hva du mener der. Og som nevnt så fortsetter jo M3 som sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Saltkjelen. Det "nye" systemet er egentlig ganske logisk og på mange måter mer fornuftig enn det gamle. Utfordringen er mer hvordan vi er vant til å oppfatte i begrepene "M3" og "M5". Da jeg ble interessert i BMW fantes hverken M3 eller M5... kun M1... og på den tiden var det faktisk litt vanskelig å forestille seg at en M-modell kunne være noe annet enn en sportsbil. Jeg tror derfor at dette mest handler om hva man er vant til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ramaskrik da porsche lanserte cayenne....og panamera...og diesel.....

Ja, og jeg syns fortsatt ikke de er verdige den Porsche statusen de har fått.. :P

Det er biler folk flest kjøper kun fordi det står Porsche på de og ferdig med det.

Nå er det helt sikkert noen som føler seg tråkket på, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig ikke at Porsche er så mye værre enn BMW når det gjelder å utvanne hhv. sportsbil og M-modell konseptet. Hverken X5 M eller X6 M er spesielt mye nærmere de ekte M-modellene enn f.eks Cayenne Turbo S er en sportsbil. Panamera er i min bok helt klart med tro mot det opprinnelige konseptet enn de andre bilmodellene. Panamera er egentlig ikke mer spesiell enn om BMW hadde hatt en Gran Coupé M med hatchback åpning basert på 7-serien... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. En trailer med porsche logo på er ikke en skikkelig porsche.

Jeg må jo da minne om Lamborghini traktor, har man en sånn er man den selvsagte favoritten i "Jakten på kjærligheten". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...