awt Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 De har vel "fornyet" dette konseptet et par ganger siden e30 (e36, e46, e9x), så jeg skjønner ikke helt hva du mener der. Og som nevnt så fortsetter jo M3 som sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg er helt enig med Saltkjelen. Det "nye" systemet er egentlig ganske logisk og på mange måter mer fornuftig enn det gamle. Utfordringen er mer hvordan vi er vant til å oppfatte i begrepene "M3" og "M5". Da jeg ble interessert i BMW fantes hverken M3 eller M5... kun M1... og på den tiden var det faktisk litt vanskelig å forestille seg at en M-modell kunne være noe annet enn en sportsbil. Jeg tror derfor at dette mest handler om hva man er vant til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Var jo ramaskrik da porsche lanserte cayenne....og panamera...og diesel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Var jo ramaskrik da porsche lanserte cayenne....og panamera...og diesel..... Det er det fortsatt.....så en cayenne med campingvogn her om dagen, testiklene trakk seg opp i magen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Var jo ramaskrik da porsche lanserte cayenne....og panamera...og diesel..... Ja, og jeg syns fortsatt ikke de er verdige den Porsche statusen de har fått.. Det er biler folk flest kjøper kun fordi det står Porsche på de og ferdig med det. Nå er det helt sikkert noen som føler seg tråkket på, men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg er enig. En trailer med porsche logo på er ikke en skikkelig porsche. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg er enig. En trailer med porsche logo på er ikke en skikkelig porsche. +1 smågrøsser når eg ser en cayenne eller panarama kjøre forbi, makan til stygge biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg synes egentlig ikke at Porsche er så mye værre enn BMW når det gjelder å utvanne hhv. sportsbil og M-modell konseptet. Hverken X5 M eller X6 M er spesielt mye nærmere de ekte M-modellene enn f.eks Cayenne Turbo S er en sportsbil. Panamera er i min bok helt klart med tro mot det opprinnelige konseptet enn de andre bilmodellene. Panamera er egentlig ikke mer spesiell enn om BMW hadde hatt en Gran Coupé M med hatchback åpning basert på 7-serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Jeg er enig. En trailer med porsche logo på er ikke en skikkelig porsche. Jeg må jo da minne om Lamborghini traktor, har man en sånn er man den selvsagte favoritten i "Jakten på kjærligheten". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Det er noe annet å utvikle seg fra traktorer til sportsbiler enn fra sportsbiler til traktorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå