hermanoo90 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 hahahaha told you! høres bra ut de planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Holder meg fortsatt innenfor budsjettet mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Fikk noen deler på jobben nå, får se om jeg ikke får ut fingern snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Du bør kjøpe deg forsterket tårnlager når du kjører coilovers. Sleit meg gjennom 2 sett med de topplagerene der med mine coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Får se hvordan det går med denne, så kjøper jeg heller forsterkere om jeg må kjøpe nye er jo en veldig simpel jobb å bytte en av tingene som er bedre med e36 enn e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Så fint at den blir tatt godt vare på. Et fint eksemplar dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Blir bra!, følger med:-) når får du subaruen? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Følger med her! Artig at folk vil følge med på en "stakkars sliten e36" Så fint at den blir tatt godt vare på. Et fint eksemplar dette. Ja, virker til å være i god stand! Uten ac og litt annet som ikke var som jeg trodde, men det er en fin bil Blir bra!, følger med:-) når får du subaruen?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Hope so! har ikke bestilt den enda, tenkte å høre litt ila uka en gang Blir bra det her Ja tror det blir ganske bra resultat, selv uten de høye utgiftene Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Blir bra dette ja :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Må vel følge med her også da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Følger med jeg også som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 før titte her også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Har trua på den her Mr.Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå