flobben Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 en jeg kjenner har Hartge-eksos på sin F10 og det ser kult ut det, men tror jeg ville gått for 550d sin. Synes den ser tøffere ut. Ellers vannvittig flott bil, får veldig lyst på større felger og senk på min når jeg ser denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Ble flott det der. Og siden du har endel Hartge ting hadde jeg gått for Hartge eksos. Takk takk nå har jeg snakket med bmw så tror det blir hartge eksos siden den går rett på og 550 eksos er en del mer jobb å få på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Her mitt Nye leketøy Bmw M sport sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Denne blir bare finere og finere. Kult med hartge eksos når du har en god del hartge fra før. Blir så mye mer fullført og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Flott bil og enda finere i virkeligheten! Meg som kjøpte Hartge-boksen av deg Du har ikke vurdert å folie/lakkere vinduslistene gloss black istedenfor krom? Det gjør seg på hvit bil Spesielt nå som du har foliert all den andre krommen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Denne blir bare finere og finere. Kult med hartge eksos når du har en god del hartge fra før. Blir så mye mer fullført og:) Tusen takk ja gleder meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Flott bil og enda finere i virkeligheten! Meg som kjøpte Hartge-boksen av deg Du har ikke vurdert å folie/lakkere vinduslistene gloss black istedenfor krom? Det gjør seg på hvit bil Spesielt nå som du har foliert all den andre krommen. Takk takk nei da jeg har individual børstet lister ( ikke krom ) som er dyrere enn shadow line så tror jeg beholder de sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå