Gå til innhold

Ørjan's Bagged e28 535i -

orjan66
 Share

Anbefalte innlegg

Var på vei til lånke men slo sprekk i bunpanna på tur dit :( så måtte hente bilen på henger :P

6h1obas4qz616yze5qd4.jpg

skulle prøve å fikse låsen på fører siden men fant ut at et "festet" var knekt, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Eller en måte å fikse det? Sentral låsen fungerer heller ikke noe forslag på hva det kan være? Noe typisk på e28?

10r3k4qsp9cq8f8thwfg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser min E28 ut med chrom dørhåndtak.

Dette er en tidlig 82-modell, og jeg tror det er originalt (kun tidlige modeller)

[ Bilde ]

Har sett chrome håndtak på noen få e28, men er vel lettere å finne ifra e12 :P har litt lyst og prøve det på 28'n så hvist noen har er det å sende pm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter :P men bare kom med forslag/tips ;)

Hva med fargen diohrvik har på senteret på sine BBS RS? Tror det er Nogaro Silver han har.(?) :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter :P men bare kom med forslag/tips ;)

Hva med fargen diohrvik har på senteret på sine BBS RS? Tror det er Nogaro Silver han har.(?) :-k

Hadde vel vært sexy det :P ha noe annen farge en orginal fargen men ikke noe for ekstremt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...