Pedi Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Chrome dørhåndtak fra E12 passer rett på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Chrome dørhåndtak fra E12 passer rett på også.. De gjør det mener du at jeg skulle hatt på det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Hvis jeg skulle kjørt stilen med chrome speil osv, så hadde jeg tatt den helt ut stilmessig. E12 dørhåndtak og pyntelista i (rundt) grillen som e12 hadde er også stilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Var på vei til lånke men slo sprekk i bunpanna på tur dit så måtte hente bilen på henger skulle prøve å fikse låsen på fører siden men fant ut at et "festet" var knekt, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Eller en måte å fikse det? Sentral låsen fungerer heller ikke noe forslag på hva det kan være? Noe typisk på e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Slik ser min E28 ut med chrom dørhåndtak. Dette er en tidlig 82-modell, og jeg tror det er originalt (kun tidlige modeller) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Slik ser min E28 ut med chrom dørhåndtak.Dette er en tidlig 82-modell, og jeg tror det er originalt (kun tidlige modeller) [ Bilde ] Har sett chrome håndtak på noen få e28, men er vel lettere å finne ifra e12 har litt lyst og prøve det på 28'n så hvist noen har er det å sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg kjøpte nye fra BMW en gang, de var ikke så hakke dyre dengang da iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Denne tråden har ikke jeg sett før! Liker det jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StanceSquad Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Begynte med demontering av felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter men bare kom med forslag/tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 liker dette! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter men bare kom med forslag/tips Hva med fargen diohrvik har på senteret på sine BBS RS? Tror det er Nogaro Silver han har.(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Er litt usikker på hvordan jeg skal bygge felgene, tenkte på 4" lepper på de bak og 3" på de fram og kansje ha orginal farge på center og polerte kanter men bare kom med forslag/tips Hva med fargen diohrvik har på senteret på sine BBS RS? Tror det er Nogaro Silver han har.(?) Hadde vel vært sexy det ha noe annen farge en orginal fargen men ikke noe for ekstremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Bare for og pirke litt. På e12 med crom speil er også den platen i crom. Den du har der var til sene e12 og e28 med plast speilet. I now i have Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå