Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit


 Share

Anbefalte innlegg

Kan du montere selv?

Sjekk haagen.no for priser på hengerfestet og elektronikk. De er veldig billige.

Jeg vurderte det men fant ut at dette ikke er noe jeg tør å kaste meg på.

Må nok synke til korset og få et verksted til å gjøre det. Men er redd prisen kommer til å skremme av meg alt håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag har jeg fått pakke i posten fra Bilnerden.no. Rene julekvelden i stua her nå.

Bilnerden anbefales virkelig. Helt super service og jeg fikk pakken i posten 2 dager etter bestilling.

Eneste jeg mangler nå er en varm stor garasje å stå i.....

post-70964-0-45107500-1384784753_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine begge to :)

Blir ikke feil uansett.

Synes midterste linken smalt litt ekstra i godteposen.

Ja det smalt i godteposen min og. ;)

Noen som kan hjelpe meg å finne ut hva slags felger dette er?

http://greenlandit.com/wp-content/img/2013/11/white-bmw-m5-wallpaper-hdhigh-resolution-1920x1440-white-tuning-bmw-m5-bmw-e60-hd-a-desktop-6etwrihr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

superfin kjerre :)

er i felgposen om dagen sjøl. ser kanskje ut som jeg går for vossen cv3. 19 eller 20" . jeg kommer ikke til og senke min mere enn m-senken da jeg har kjørd med blodsenke bil på dårlige norske veier i over 10 år og nå er jeg DRITT LEI homping og rakling å ned i 2km/t over hver minste dump :P syntes de 20 tommerne du har på nå med orginal senk så mere enn bra nok :)

ps: her har du en link til en frontleppe uten de stygge vingene på siden :)

http://www.ebay.com/itm/SPLITTER-FRONT-BUMPER-LIP-SPOILER-BMW-5-E60-E61-M-STYLE-AFTER-FACELIFTING-/221326457615?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item338815bb0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

superfin kjerre :)

er i felgposen om dagen sjøl. ser kanskje ut som jeg går for vossen cv3. 19 eller 20" . jeg kommer ikke til og senke min mere enn m-senken da jeg har kjørd med blodsenke bil på dårlige norske veier i over 10 år og nå er jeg DRITT LEI homping og rakling å ned i 2km/t over hver minste dump :P syntes de 20 tommerne du har på nå med orginal senk så mere enn bra nok :)

ps: her har du en link til en frontleppe uten de stygge vingene på siden :)

http://www.ebay.com/itm/SPLITTER-FRONT-BUMPER-LIP-SPOILER-BMW-5-E60-E61-M-STYLE-AFTER-FACELIFTING-/221326457615?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item338815bb0f

  

Det sa jeg selv også. Denne skal ikke senkes noe mer enn originalt. MEN så lenge varte det. Jeg har Hartge fjærer og stag liggende så dem skal på.

Bilen blir i mine øyne helt perfekt da med litt mindre luft mellom dekk og skjerm. ;)

Takk for tipset angående frontlippen. Veldig i tvil om jeg skal bestille enda men jeg får se an.

Ville absolutt beholdt Hartge-felgene. Veldig fin som den er :)

Ja det er vel igrunn det jeg har funnet ut idag.

Jeg kommer mest sansynlig til å beholde Hartge felgene. Dem kommer nok enda bedre frem når jeg får på bittelitt mer senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...