Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit

Share

Anbefalte innlegg

Blir jo helt rastløs når man liksom ikke har noen planer med bilen ..

Hvordan er det å ettermontere HUD? Dyrt? Tidsforbruk for en som har gjort jobben før?

Det går ganske greit å ettermontere HUD, men det er en del jobb naturligvis. Du må enten kjøpe deg et nytt dashbord eller skjære hull i ditt eksisterende. Med sistnevnte har du naturligvis en risiko for at det ikke blir bra. I tillegg til HUD og bryter må du også ha strøm- og fiberkabler, litt koblinger og slikt i tillegg. Avhengig av hvor du kjøper tingene (og at du skjærer ut i dashbordet ditt) kommer du nok opp i 5-7.000kr for deler ved å lete litt. Når du er ferdig må du ha ny rute og ny RLS. Sett av en helg til jobben, men med litt effektivitet bør man greie det på en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Idag har jeg forhørt meg om pris på ettermontering av avtagbart hengerfeste på bilen min.

Merkeverksted tar 24000,- for jobben !! Dette er jo ran og det som verre er.. hvordan i all verden kan det koste så mye?

Forhørte meg også på et annet verksted og dem skulle ha 15000,- for nøyaktig samme jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kjøpspris + frakt * 1,25 (25% moms) = Kjøpspris. I dette tilfellet blir det rundt 17290 kr for felgene hjemme hos deg. :)

Men.. 3300 i frakt, var ikke det voldsom høy fraktkost? Husker ikke hva jeg ga for å få mine sendt fra USA tidligere i år, men nekter å tro jeg ga såpass mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...