pure_stig Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Ok jeg får se an litt hva jeg gjør. Har tatt en kjapp runde med polish idag. Og det trengtes virkelig. Får ta en litt mer nøye poleringsdag litt senere da tida strekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 (endret) Bitteliten fotoshoot av en litt renere bil enn forrige bilde. Endret Mai 1, 2015 av pure_stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Da har jeg kjørt med dette noen dager. Ingen tegn til skraping eller skuring noe sted. Bittelitt sporing men må vel regne med det med denne dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Trenger virkelig et bedre kamera . Hva anbefales av speilrefleks for tida ? Må være relativt enkelt i bruk mtp lukkertid osv. Skulle fått til noe bra bilder av bilen syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Jeg liker Canon sine, men det er igrunn hipp som happ hva du handler av Canon, Nikon og Sony vil jeg påstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Hadde et nikon kamera tidligere. Syns dette var komplisert . Men nå er vel dette snart 10 år siden så det har vel skjedd litt siden den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Jeg bruker Canon og har gjort det noen år. Er vel Canon og Nikon som er de to største, samt Sony har også fått endel bra tilbakemeldinger. Det er endel forskjeller mellom de ulike merkene i forhold til hva man liker og ønsker å få ut av de i de forskjellige prisklassene. Personlig synes jeg Canon sine er mer logisk opplagte enn Nikon, men liker f.eks. retningen på zoomen på Nikon bedre enn den på Canon. Dersom du har noen du kjenner som har et speilrefleks som du kan låne objektiver av og gi deg tips ville jeg muligens satset på det samme merket om det er en av de tre overnevnte, men ellers ville jeg satt meg et ca. budsjett, tenkt godt over hva jeg ville bruke det til, og dratt innom en butikk eller to og kjent og holdt litt på de aktuelle modellene. Tenker du at du skulle kunne bli mer interessert senere ville jeg kjøpt et ok nybegynner hus som er lett å lære seg og heller lagt penger i gode objektiver som du kan bruke med et bedre hus senere dersom man vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Takk for gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Første kjøretur med full bil idag. Liten antydning til litt skuring bak i humper. 305 er helt på grensa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Din er senket og? Hadde fullpakket bil i fjor sommer på ferie, gikk greit da. I brå bakker, akkurat når bakken begynner, så tok den litt i. Min er ikke senket da utenom msport.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Msport senket med hartge fjærer og senkestag. Ikke noe voldsom skuring bare så vidt det tar borti i humper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Noe spesielt å tenke på ved bytte av bremseskiver og klosser foran på e61? eller er det plug&play ? Må bytte nå og tenkte å prøve meg på jobben selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Her er det som manualen sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Hvor kjøpe bremseklosser ? Bør jeg gå for originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 Endelig noe som liknet sommer igår så da ble det full vask! Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå