Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit

Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Canon og har gjort det noen år. Er vel Canon og Nikon som er de to største, samt Sony har også fått endel bra tilbakemeldinger. Det er endel forskjeller mellom de ulike merkene i forhold til hva man liker og ønsker å få ut av de i de forskjellige prisklassene. Personlig synes jeg Canon sine er mer logisk opplagte enn Nikon, men liker f.eks. retningen på zoomen på Nikon bedre enn den på Canon. Dersom du har noen du kjenner som har et speilrefleks som du kan låne objektiver av og gi deg tips ville jeg muligens satset på det samme merket om det er en av de tre overnevnte, men ellers ville jeg satt meg et ca. budsjett, tenkt godt over hva jeg ville bruke det til, og dratt innom en butikk eller to og kjent og holdt litt på de aktuelle modellene. Tenker du at du skulle kunne bli mer interessert senere ville jeg kjøpt et ok nybegynner hus som er lett å lære seg og heller lagt penger i gode objektiver som du kan bruke med et bedre hus senere dersom man vil det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din er senket og?

Hadde fullpakket bil i fjor sommer på ferie, gikk greit da. I brå bakker, akkurat når bakken begynner, så tok den litt i. Min er ikke senket da utenom msport..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...