StigJ Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Er det noen som vet eller har prøvd å rulle opp nye setebelter? Altså bytte ut selve beltet/selen/strikken i rullemekanismen og alt det andre som hører til... Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik171187 Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Jeg har gjort det på turbo e30'n min. Ligger vell noen bilder i tråden min om den tror jeg. Er link i signaturen min. Gikk greit med den typen beltespole jeg hadde. Men donorbeltet var ikke fullt så lett. (Gamle eier hadde klippi beltene og hadde bare touringbelter liggende så måtte flytte over beltet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Takker for tips og bra og beskrivende bilder Da må vi forske enda mer på mine planer Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts