awt Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hva med å gjøre det er?https://portal.bmw-on-demand.de/index.d ... lay#modell Dette skulle jeg veldig gjerne visst når jeg var på BMW Welt for tre år siden! Mulig dette er noe nytt? Har du prøvd dette selv? Husk pass. Skulle leie en Z4 35is på BMW Welt, gjorde alt klart, og så spurte han etter pass. Dette lå naturligvis på hotellet et stykke unna, så det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Hva med å gjøre det er?https://portal.bmw-on-demand.de/index.d ... lay#modell Dette skulle jeg veldig gjerne visst når jeg var på BMW Welt for tre år siden! Mulig dette er noe nytt? Har du prøvd dette selv? Husk pass. Skulle leie en Z4 35is på BMW Welt, gjorde alt klart, og så spurte han etter pass. Dette lå naturligvis på hotellet et stykke unna, så det var det. Den er kjip ja... Når var dette? Kan ikke huske å ha sett "BMW on Demand" noe sted når jeg var der, så dette må være noe nytt? Veldig fristende hvertfall. Men synd man ikke kan bestille lengre frem enn 4 uker. BMW M6 til 600,- timen vil jeg uansett tro er verdt penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Det var påsken for vel to år siden mener jeg på. Vi kikket på en Z4 inne på Welt når en ansatt kom bort og lurte på om vi hadde lyst til å leie en. Så ikke noe reklame før dette utenom, men jeg kikket ikke helt etter heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Har bestilt bil på sixt flere år, men ennå ikke klart å karre til meg en M3 eller lignende, så hvis noen her som faktisk har gjort det, og ikke bare hørt/sett, så kan dere gjerne fortelle hvordan dere får tak i de Fikk en M3 mot et lite pristillegg på 100 EUR for 6 dager, hadde opprinnelig bestilt en vanlig 3-serie. Har dog Platinumkort hos Sixt, så får generelt en del bra oppgraderinger der. Et tips er å bestille en grei bil og gamble på å oppgradere når du kommer dit. Ofte har de grombiler ledige, men om du vil være sikker, så har Sixt M3 på mange flyplasser i Tyskland. Nå har de også M6++ på enkelte stasjoner, sjekk på Sixt.de, hender man finner mer der enn på den på den norske siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hva med å gjøre det er?https://portal.bmw-on-demand.de/index.d ... lay#modell Dette skulle jeg veldig gjerne visst når jeg var på BMW Welt for tre år siden! Mulig dette er noe nytt? Har du prøvd dette selv? Husk pass. Skulle leie en Z4 35is på BMW Welt, gjorde alt klart, og så spurte han etter pass. Dette lå naturligvis på hotellet et stykke unna, så det var det. Har selv prøvd BMW on demand i München, funket topp det. Ganske greie priser og ikke minst tilnærmet fri km, men HUSK pass!! Kan anbefale autobahn mot Østerrike. Nærmest ingen trafikk der og fri fart, i tillegg er den litt kupert og svingete som gjør den veldig morsom. Noen som vet om det finnes tilsvarende for Porsche? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Har bestilt bil på sixt flere år, men ennå ikke klart å karre til meg en M3 eller lignende, så hvis noen her som faktisk har gjort det, og ikke bare hørt/sett, så kan dere gjerne fortelle hvordan dere får tak i de Fikk en M3 mot et lite pristillegg på 100 EUR for 6 dager, hadde opprinnelig bestilt en vanlig 3-serie. Har dog Platinumkort hos Sixt, så får generelt en del bra oppgraderinger der. Et tips er å bestille en grei bil og gamble på å oppgradere når du kommer dit. Ofte har de grombiler ledige, men om du vil være sikker, så har Sixt M3 på mange flyplasser i Tyskland. Nå har de også M6++ på enkelte stasjoner, sjekk på Sixt.de, hender man finner mer der enn på den på den norske siden. Jeg har flere ganger vært inne på sixt.de men har aldri sett M-biler til leie. Må man gjøre noe spesielt for å få tilgang til disse? Har tre ganger leid BMW 7-serie (730D, 730LD og 740XD) hos Sixt i Tyskland og kjørt til sydfrankrig. En fantastisk lanngtursbil som kan leies relativt rimelig med fri kjørelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 De ligger som eget spesialtilbud, og er kun tilgjengelige utvalgte steder. BMW M3 - Special: jetzt günstig BMW M3 Coupé *NAVI* mieten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Mange takk! På sixt.de har jeg valgt språk "English - International site" og da har alternativet "Luxus- & Sportswagen" forsvunnet. Så får vi se om det blir M-bil neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hva med å gjøre det er?https://portal.bmw-on-demand.de/index.d ... lay#modell En M3 koster 45 Euro i timen, samtidig som en ActiveE koster 80 Euro i timen? Kan umulig være rett, bestiller meg optiker-time asap... Activee er vel ikke en bil som er lansert. Er testprosjektet til bmw i3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Det er mange i USA som leaser ActiveE. Mener på leasingperioden er på tre år, og uten mulighet til å kjøpe ut/forlenge. Lurer på om det ikke er noe tilsvarende i Europa også. Etter endt periode blir bilene mest sannsynlig skrotet da dette i utgangspunktet er et testprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Det er mange i USA som leaser ActiveE. Mener på leasingperioden er på tre år, og uten mulighet til å kjøpe ut/forlenge. Lurer på om det ikke er noe tilsvarende i Europa også.Etter endt periode blir bilene mest sannsynlig skrotet da dette i utgangspunktet er et testprosjekt. Ja det er for å få erfaringer til i3. Men det er en reltivt sjelden bil, sikkert derfor den koster en del mer. Vet hva jeg hadde prioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Har slev brukt Sixt en del. Sist gang skulle jeg leie en 730d og fikk dette bekreftet. Da jeg ankom flyplassen så fikk jeg nøklene til en ny A8. Denne er vist i samme kategori. Fortalte dem at jeg skulle på BMW treff og at det var helt uaktuelt med en Audi. Fikk da en 740xd til samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Har bestilt bil på sixt flere år, men ennå ikke klart å karre til meg en M3 eller lignende, så hvis noen her som faktisk har gjort det, og ikke bare hørt/sett, så kan dere gjerne fortelle hvordan dere får tak i de Fikk en M3 mot et lite pristillegg på 100 EUR for 6 dager, hadde opprinnelig bestilt en vanlig 3-serie. Har dog Platinumkort hos Sixt, så får generelt en del bra oppgraderinger der. Et tips er å bestille en grei bil og gamble på å oppgradere når du kommer dit. Ofte har de grombiler ledige, men om du vil være sikker, så har Sixt M3 på mange flyplasser i Tyskland. Nå har de også M6++ på enkelte stasjoner, sjekk på Sixt.de, hender man finner mer der enn på den på den norske siden. Hvordan får man platinumkort? Mener vi ble spurt om noe slikt det nede, men kom ikke helt tydelig frem hvordan man fikk det. Regner med man må være bedriftskunde eller liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Kjipt at man må være 25 for å leie M3'en.. Var på nippet å bestille fly, hotell og bil ilag med en god kompis, men det ble jo lagt på is.. Så er det noen her som vet om et utleieselskap som leier ut biler av dette kaliberet til en fører på 21 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 25-årsgrense pleier være ganske standard på premiumbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå