anders87 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Har ikke lagd noen tråd om bilen innpå her før, så tenkte jeg kunne lage en bildetråd, da med litt forskjellige oppsett jeg har hatt i mitt eie Blir en del bilder, men får tro dere overlever #1 Mercedes SL500 "Alphards", 8,5 og 9,5x18 med adaptere. #2 BBS RS198, 8,5x17, polerte senter deksler og ringer, gullspikes og ekte 24k halfheight senterkopper. Ble opprinelig kjøpt til min gamle Vento VR6. # MSystem I+II, 8 og 9x17. # 4 Gotti 1001, 8 og 9x17, polert senter og ringer, lakkert innsiden av eikene og senterkopper i Gunmetal grå, med satinsorte tønner og orginale polerte titaniumbolter. #5 BBS RT075+076, 8 og 9x17, polerte ringer, sorte skruer og senter+tønne lakkert Alpinhvit II. #6 Hartge Design C, 8.5 og 10x17, polerte ringer og bolter, senter lakkert Nogaro sølv. Hartge by Anders Øieren, on Flickr #7 OZ Futura, 8.5 og 10x17, polerte ringer og bolter, gullbelagt senter og senterkopper med karbonringer og sorte skruer. Goldplated Futuras 3 by Anders Øieren, on Flickr Goldplated Futuras 6 by Anders Øieren, on Flickr Goldplated Futuras 7 by Anders Øieren, on Flickr Goldplated Futuras 8 by Anders Øieren, on Flickr Fitment by Anders Øieren, on Flickr Også til mitt favoritt oppsett, #8 SSR Formula Mesh, 9.5 og 10.5x17, orginalt 2delte, dreid av kant fra tønne og brukt opp igjen OEM tønnene, custom høyglanspolerte ringer, sorte orginal bolter og pulverlakkert senterne hvite og tønner sort. Eneste settet i verden etter mine specs! Har ingen spesielt gode bilder av dem på bilen, unntatt noen som ble tatt fra den riktige siden oppe på GS treffet, siden ene tønna sprakk på vei opp Bud, så blir en del bilder på gardsplassen (som er under oppussing, mindre sjarmerende sånn den er på bildene under her). Også legger jeg til ett par med Jettaen min også, som fortsatt står på vinterhjul, vel og merke. Jetta + E30 by Anders Øieren, on Flickr Oldschool by Anders Øieren, on Flickr Takk for meg PS, bilen er også til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hatt mye dyre felger på tralla de, det er helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 En ting er ihverfall sikkert, denne var dritfin. . Veldig fin farge,ja alt var liksom rett på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Mange svært stilige felger! M-System 1, Hartge og gullbelagte Futura var klare favoritter. Men selvfølgelig også SSR-ene, de satt som et skudd (jeg som ikke liker hvite felger engang)! Var disse sveist sammen fra fabrikken eller er det 2-delt konstruksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Mye gromme hjul her ja! Du handler jo felger som kvinnfolk handler sko?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Sexy and you know it! Fått fiksa SSR felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Digg SSR og gullbelagte futuraene var mine favoritter Skikkelig hjul hore du altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hartge er desidert min favoritt! Nydelig bil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hartge En av tidenes best skodde E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Prisantydning på bilen? Gull Futuraene var innertier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 SSR'ene er helt klart min favoritt! De er helt perfekte. Hadde sykt lyst på denne når den var til salgs for en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 viewtopic.php?f=38&t=263752 Link til salgsannonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Synes det er vanskelig å skille seg ut en favoritt jeg. Kunne godt ha hatt alle. (minus Alphards.. De kledde ikke E30 synes jeg. ) Utrolig pen bil Anders, og den ser jo enda bedre ut irl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Fins bare et ord for dette... GROMT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå