Gå til innhold

Evens 1'er DD | Senk side 3, fotoshoot side 4! Solgt 25/10-13.


Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

Coilovers fra qwt.no da? Koste ikk så mye

Takk for tips. Titta litt på det nå, og det var kurant pris. Ser de har et sett til min bil for 5524,-

Det frister, for da kan jeg jo få akkurat den høyden jeg vil ha. Men til gjengjeld - hvis høyden blir helt perfekt med f.eks 50/30 så er det mer aktuelt for meg. Da får jeg beholdt de originale M-sport-demperne(selvom det sikkert ikke har noe å si, så har jeg en tendens til å prøve å beholde ting mest mulig originalt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert splitters, svarte nyrer og dobbel eksos ende? (:

Splittere blir det nok ikke, men jeg har lyst til å kjøpe den "leppa" som Tony Lin har på sin 1'er.

Svarte nyrer har jeg lyst på, og dobbel eksos er vel et must etterhvert. Problemet mitt er at jeg har kjøpt og solgt mange biler de siste årene, så man vet aldri hvor lenge jeg beholder en bil, hehe.

Her ser du den leppa som Tony har:

08.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D leppe? ser strøkent ut(:

Stemmer. Syns den ser bra ut!

Jeg liker også den, men jeg synes den ser litt for "pålimt" ut. Kunne tenkt meg en tilsvarende som var mer i ett med fangeren.

Ja, helt klart. Man ser at det er noe som er limt på, men den er fortsatt ganske stilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere kjøpte jeg H&R senkefjører som senker 60/40. Jeg byttet inn dette til settet som skal senke ca. 50/30. Jeg vil egentlig bare ha den litt lavere uten at det skal subbe.

I dag blir det montering av dette samt en firehjulskontroll. Bilder kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått montert senkefjærer, tatt firehjulskontroll og lysjustering. Fortsatt bare dårlige telefonbilder, men skal få tatt noen bedre etterhvert.

Ble egentlig veldig fornøyd med senken. Ikke for lavt og ikke for høyt. Merker ingen endringer i kjørecomfort, annet enn at den er litt stivere enn hva den var(selvfølgelig).

pg8p0mgsa6i9o6c1fmby.jpg

q9bs82wzufn8yk5tsxw7.jpg

Jeg skulle gjerne hatt noen AE pærer som ga hvitt lys, mest mulig likt som originalt på de nye modellene. Jeg hadde noen på den forrige 1'eren min som jeg var veldig fornøyd med, men husker ikke merke. Vil ikke ha noe som lyser for mye, slik at det ser uoriginalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dyre til 1`er??? Jeg betalte vel 490,- eller noe slikt til E61`n.. Men da er det vel bare å kjøpe på ebay da!

Ja, det er jo ran... :P De har et sett til 1390,- og et til 1590,-. Fant egentlig akkurat samme varen på eBay til 400,- kroner. Grunnen til at jeg spurte var egentlig bare for å sjekke om folk hadde erfaringer med noe spesielt merke, slik at det blir mest mulig OEM-look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...