username83 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Har en 08 523 sedan som eg tenkte å pimpe litt opp til våren og i den forbindelse så trenger eg litt hjelp. Den vanlige m pakken er jo veldig fin, men veldig mange som har den. Så eg har lyst å skille meg litt ut, ikkje noe voldsomt, må fortsatt være en fin styling, men gjerne litt røffere enn m pakken om det finnes.. Så er det noen som har noen tips ? lt Hvilke sider handler folk fra her inne ? Og bare for sikkerhets skyld, hva er en grei pris for eventuelt ferdig lakket, primet eller ubehandlet m pakke ? Lurer og på om det er noen forskjeller fra min til 04 modell utvendig. Må eg ha eventuellt ha en m pakke til facelift versjonen eller passer 04 modeller til min og ? Felger kommer eg tilbake til ... Tar imot alle tips med åpne armer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Skal du skille deg ut beholder du den original men kun masse senk og noen frekke hjul. Less is more. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Orginal kommer eg nok ikkje til å beholde den da eg finner m-utseende så mye finere. Noen andre tips ? Hvordan senker folk flest bilene sine, med fjærer eller hele sulamitten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Kan gjøres med kun fjærer. Men jeg ville gått for justerbare coilovers. Da skifter du demper og fjærer, så har du også mulighet til å justere høyden til den du selv ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Kan eg justere stivheten i de også ? Men er vel også en hel del mer arbeid med å bytte demperen, eller er dette en grei skuring ? Tenker da på om innerskjermer etc må av osv? Noen gode coilovers tips til en grei penge da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Hvorfor ikke prøve alpina styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Eller vist du har sort bil så syns jeg denne stylingen som jeg har på min bil passer utmerket bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Takker for tips, men jo mer eg leiter jo mer ser eg at eg ikkje kan ta noe mer enn m-sport pakken.. Men da er spm, er koed det billigste og regner med det er orginale varer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå