Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lampen betyr at bremseklossene dine er slitte og må skiftes. Må også skifte slitasjevarsleren da den er slitt i filler når lampen lyser

Skrevet

Du kan sannsynligvis kjøre noen hundre km, men ikke utsett det til det er på stålet da det da vil komme masse stålpartikler som brenner seg fast i felg osv. Ville også vurdert å skifte skivene hvis det er rust/kant på de.

Det kan være foran eller bak. Demonter hjula og se.

Ville ikke kjøpt på Biltema. Kjøp på Koed hvis du vil spare kr. Koster 500kr for klosser og slitasjevarslere foran og bak. 1100 ekstra for skiver foran og bak.

Skrevet

Kjøpte først på mekonomen til 1000kr, men leverte de fort tilbake da scmiedeman hadde til 310 ink slitasjevarsler.

Klossen foran var slitt helt ned og fikk heldigvis bytta de. Men varsel lampe lyser fortsatt.

Kan ikke være bremsene bak da det var mere igjen på de klossene. Men skal sjekke bremseveske i morgen. Evt prøve en reset med tenninga i trinn 2 og holde bremsen inne.

Skrevet

Byttet akkurat klosser og slitasjevarsler bak på Z4en min (det er så og si en E46). Sist jeg byttet fremme hadde jeg glemt å kjøpe varsler så der satt jeg også på ny nå. Etter noen hundre meter forsvant det gule lyset. Så sjekk også opp framklossene dine.

attachment.php?attachmentid=366807&d=1363538582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...