vicky81 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Hei folkens. Varmesete (sitte delen) sluttet å virke på min Bmw E60, men når jeg skulle bestille nytt trekk inkl varmeelement så oppdaget jeg at interiøret som sitter i min bil ikke er det bilen ble levert med når den ble kjøpt ny, alså så har en av tidligere eiere byttet ut interiøret/setene i bilen tidligere. Fargen på skinnet er grå, men når jeg skal bestille nytt trekk så får jeg problemet med at det finnes i flere gråfarger og at jeg ikke får returnert om fargen ikke stemmer. Klarer noen her å hjelpe meg med å finne fargekode på skinnet? På forhånd stor takk for alle innspill.
StigJ Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Napp opp baksetebenken. Mener det skal stå en lapp oppunder med all info.
vicky81 Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Supert, da prøver jeg det. Takk for hjelpen
vicky81 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Tok ut baksete og noterte ned alt av info som stod der å dro til Bavaria. Var ingen hjelp å få der og de var heller ikke intressert i å hjelpe meg. Dro til GS bildeler etterpå og opplevde akkurat det samme der What to do? Ser nesten ut som at jeg må få tatt av det gamle trekket å se etter om det står noen delenr der, men problemet er at jeg tviler på at det er noe jeg bør gjøre selv siden det er komfortstoler...
awt Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Legg ut infoen her, er kanskje noen her som kan hjelpe.
vicky81 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Fant en katalog på E60 på nett og ser ut som jeg kan ha Dakota Leather LCAD Grey interiør.. Noen i Akershus/Oslo som har denne interiørkoden og kan møtes for å sammenlikne?
wicky124 Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Står det ikke en sånn "lapp" under førerstolen? Pleier å være der på de fleste bilene...
vicky81 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Løsnet stolen og så etter men fant ingen lapp
wicky124 Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 hm hm hm... Har du ingen delenr på selve stolen?Kanskje det hjelper? Men en annen ting....dra innom bmw sjappe..si du skal bestille setetrekk... "oi farge kode?aner ikke...bli med ut og se da"...så må de komme ut... så finner de riktig farge...og info...og pris..så sier du "næææh detta blei dyrt" også drar du og bestiller hos noen andre...
Ellingsen B. Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 har du 7 siste i chassie så kan man jo sjekke vinnummer. Da får man opp navnet på fargen og kode ihvertfall
vicky81 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 har du 7 siste i chassie så kan man jo sjekke vinnummer. Da får man opp navnet på fargen og kode ihvertfall I know, men jeg vet ikke hvilken bil interiøret stammer ifra
Saltkjelen Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Dette ser ut som er option LCAD grått dakota skinn. Bilene som har dette originalt har grått gulvteppe og mørkegrått dashbord.
vicky81 Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Fant en bil på finn.no som så ut til å ha samme farge/type stoler og bestilte ut ifra hva denne bilen har. Tok en rå sjans men fikk riktig del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå