Ryeng1 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Da ble det BMW igjen gitt Denne gangen 12 år eldre bil, men vesentlig mer leken! Kom over denne i helgen som var, og igår tok jeg og en kamerat flyet oppover til Molde for å hente M3'en. Bilen er meget ryddig og hel, noen småting som skal utbedres ellers kun småting som skal byttes utseendemessig Vurderer å lakkere opp igjen bilen grunnet dårlig grunnarbeid. Bilen ble hellakkert i 2009, så er meget hel og pen i lakken, men det irriterer meg fortsatt litt. Blir det evt lakkering, så blir fargen enten Marrakesch brun eller Valencia oransje fra 1M'en. Legger ved litt info om bilen og planer framover.. Bilen: Modell: 1993 Motor: 3.0 liter Ytelse: 286 hk Gir: 5.trinns Planer: Markert skrift = Utført - Tone rutene - Justerbart senkesett (Gi meg beskjed om dere vet om noe tilsalgs) - US lysoppsett m/blinklys som parklys - Xenon i kjørelys (8.000k) - Gule fjernlys (3.000k) - Gule grøftelys (3.000k) - Lamin-X på hovedlykter (Tint) - Lamin-X på fjernlysreflektor (Yellow) - Lamin-X film på grøftelys (Yellow) - Nye Bosch lykteglass - Nye baklykter med mørk blink - M3 GT vingen - Max Velocity RS leppe foran Legger ved et par bilder. Kommer bedre bilder iløpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Bilen trenger sårt litt senk, så om noen har liggende justerbart eller vet om noen/forhandlere som har dette på lager til M3 så gi meg gjerne beskjed Bilen MÅ ned før Vålertreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Så nå ut som en pen bil detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Følger selvfølgelig med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Du har vært her å hentet denne ja følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Såg meget fin ut! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Ser ut som et fint eksemplar. Spen på hvor lenge du har denne. Litt mindre hjul hadde vel vært mer passende når du får senket den også. Gleder meg til å se resultatet med tanke på de andre bilene du har hatt og golfen du har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Så nå ut som en pen bil detta her Jada, ryddig eksemplar dette Noe småting er det jo alltid, men ikke så gærlig! Mer fargen som er jævlig ^^.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Følger selvfølgelig med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Du har vært her å hentet denne ja følger med! Jess da, ren tilfeldighet at jeg fant den her på siden også. Planen var egentlig E46 M3, men vil ikke ha lån på bil nå så da hentet jeg denne Virker tight og fin, gikk over understell etc igår og idag har jeg fått gjort litt småting ellers på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Såg meget fin ut! Gratulerer! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Ser ut som et fint eksemplar. Spen på hvor lenge du har denne. Litt mindre hjul hadde vel vært mer passende når du får senket den også. Gleder meg til å se resultatet med tanke på de andre bilene du har hatt og golfen du har nå. Det er jeg selv, Frode! Fargen gjør jeg litt kvalm helt ærlig.. Så hellakkering er virkelig i bakhode nå. Blir mye jobb, men hvis jeg skal beholde denne fram til neste år så må jeg skifte farge på'n.. 18" blir vinterhjul, så får vi se hva som blir sommerhjul. Jeg vet jo som sagt aldri hvor lenge jeg har den heller, men blir iallefall å få på senk og div detaljer så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Lå ved siden av deg på Helsfyr krysset i dag, så veldig pen ut. Kan vel ikke mene at du ikke liker Dakar gelb, en av de peneste fargene på e36 jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 M3 i gult er sexy! Er så mange kjedelige anonyme farger på M3'er, denne står litt ut, som en M3 burde. En dag skal jeg ha en M3, da gjerne i gult. Men hvis du ikke liker den, hvorfor kjøpte du denne? Og hvis den får deg til å spy, hva med en wrap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Tøff bil, liker planene! Får du tak i Max Velocity RS leppe altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå