Fredrik Skrevet November 1, 2013 Skrevet November 1, 2013 Et kult prosjekt... veldig spennende og interessant. Jeg har ikke så mye å bidra med, men jeg følger med fra sidelinjen...
Pedi Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 Jeg har fått signaler fra BT om at et svar på min søknad er på trappene til å bli sendt ut nå, så det skal bli MEGET spennende å se hvordan SFOOR har tatt imot søknaden min. Jeg vet jo at jeg lever litt i grenseland (som jeg har nevnt før) med bygginga/planene mine for denne trucken - så jeg legger meg bare flat og venter på hvordan de har taklet/tolket en noget spesiell søknad fra en middelaldrende Sveibu... Jeg er rimelig sikker på at denne søknaden er behandlet på mest mulig nøytral måte - så at jeg ser på det som spennende, ohh yess... VegarVS og PerErik reagerte på dette 2
oddis Skrevet November 2, 2013 Skrevet November 2, 2013 Spennende, eller skal jeg si spenstig (!) prosjekt! Her har du kasta deg på dypt vann med en gang og du skal få brynt deg godt ja! Alltid moro å prøve ut nye "fronter" i bilverden! Ingenting er bedre en en god "knyttneve" og et spark i ræva på selv-utviklingsfronten. De store fjella man må bestige føles plutselig mye mindre når man endelig får dykka ned i materien og satt igang "det umulige". Syns det burde vært laget en kategori sammen med Off Topic her på forumet som omhandlet "ikke BMW prosjekter" fra medlemmene her inne. De fleste bilombyggere og Reodorer' rundt om har ofte sideprosjekter som er minst like spennende og følge med på, spesielt da man har et så tett og bra community her inne. Ofte faller jo felles interesser også utenfor BMW feltet. At du orker å holde ut med BT burde være verdig nominasjon til fredsprisen for toleranse og diplomati.. Det hadde hjulpet om det var fler Bakkevig'er på Trafikkstasjonene rundt om tror jeg. Loven er jo skrevet som en to-løpers hagle, med muligheter for to patroner å stoppe deg med. Lykke til!
adne95 Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 interessant prosjekt, følger så absolutt med! får håpe ting går i orden med BT må lese gjennom de andre prosjekta dine og ser jeg
VegarVS Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 hvordan ligger du an her nå da? venter i spenning!
TurboAlven Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 tror nok pedi fortsetter prosjektet på det nye forumet, ettersom han er moderator der
VegarVS Skrevet Februar 5, 2014 Skrevet Februar 5, 2014 tror nok pedi fortsetter prosjektet på det nye forumet, ettersom han er moderator der ånei.. Det var jaggu synd!Sent from my Ifaun using Tapatalk
adne95 Skrevet Februar 6, 2014 Skrevet Februar 6, 2014 tror nok pedi fortsetter prosjektet på det nye forumet, ettersom han er moderator der nytt forum?
adne95 Skrevet Februar 6, 2014 Skrevet Februar 6, 2014 er det mulig? når bimmers endelig fikk IP.Board så var det noen som lagde nytt forum likt det gamle? E28Fredrik reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Februar 6, 2014 Skrevet Februar 6, 2014 Trist at det blei sånn da...Prosjekttråden om E28 Alpinaen var vel en av Bimmers mest populære tråder.
E28Fredrik Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Ja det 'nye' gamle forumet har ødelagt mye her inne.. :/
e30 tic Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Ja men noen ser det som nye bimmers.no ble ødelagt kontra det gamle også
E28Fredrik Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Ja har skjønt noen mener det. men jeg fatter virkelig ikke problemet, digger det nye bimmers jeg, en skulle tro det var innholdet i ett forum som var viktigs og ikke hvilke farger det har og hvor knappene befinner seg..... oppgitt norbakken og volvobrage reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå