Gå til innhold

Pedi's Pedi-Truck anno 1929. Garasjebilder s11


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

 

Jeg har fått signaler fra BT om at et svar på min søknad er på trappene til å bli sendt ut nå, så det skal bli MEGET spennende å se hvordan SFOOR har tatt imot søknaden min. Jeg vet jo at jeg lever litt i grenseland (som jeg har nevnt før) med bygginga/planene mine for denne trucken - så jeg legger meg bare flat og venter på hvordan de har taklet/tolket en noget spesiell søknad fra en middelaldrende Sveibu...

 

Jeg er rimelig sikker på at denne søknaden er behandlet på mest mulig nøytral måte - så at jeg ser på det som spennende, ohh yess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, eller skal jeg si spenstig (!) prosjekt! Her har du kasta deg på dypt vann med en gang og du skal få brynt deg godt ja!  :smile: Alltid moro å prøve ut nye "fronter" i bilverden! Ingenting er bedre en en god "knyttneve" og et spark i ræva på selv-utviklingsfronten. De store fjella man må bestige føles plutselig mye mindre når man endelig får dykka ned i materien og satt igang "det umulige".

 

Syns det burde vært laget en kategori sammen med Off Topic her på forumet som omhandlet "ikke BMW prosjekter" fra medlemmene her inne. De fleste bilombyggere og Reodorer' rundt om har ofte sideprosjekter som er minst like spennende og følge med på, spesielt da man har et så tett og bra community her inne. Ofte faller jo felles interesser også utenfor BMW feltet.

 

At du orker å holde ut med BT burde være verdig nominasjon til fredsprisen for toleranse og diplomati..  O:)  Det hadde hjulpet om det var fler Bakkevig'er på Trafikkstasjonene rundt om tror jeg. Loven er jo skrevet som en to-løpers hagle, med muligheter for to patroner å stoppe deg med.

 

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...