rindegut Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Hehe gjorde seg med nye skilt ja husker når de skilta med N kom så hata jeg dem, men nå synest jeg de er finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Alle 3 E39ene hjemme den sølvfarga ble kjøpt med deffekt automat kasse var fort gjort og bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Snart på tide med vinterlagring Bra jeg har fått bytta kanalen på 523en min og fått sendt den til hellakkering så den er klar til og løyse av M5en når den skal vinterlagres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Fått igjen lnteriørlistene fra lakkering gjorde seg med blanksvarte lister Thundercoil og Eksos reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Gratulerer med skilt og en flott M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Takk for det bilen begynner og komme seg nå etter hvert som vi får luket ut feilene og jalla patentene han som bygde bilen har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Hmm... må vist til og bytte clutch i vinter:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Bytta de ikke clutch når de gjorde ombyggingen? Alle vet at man bytter clutch på S62 når man først har ut motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Gjorde nåkk ikke de nei... ja jeg hadde villa bytta, men tror han tyskeren er lam mellom ørene Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Da var clutchen helt kaputt... er vell bare og få bestille nytt kit med svinghjul og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Da har jeg fått bytta clutch og svinghjul Svinghjulet var helt totalt kaputt, slarket 1.5 cm... clutchen hadde og sett bedre dager, har nå satt på nytt original svinghjul og gripforce stage 2 clutch kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Autoslalom bmw treff i kristiansund idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hxander Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Gratulere me pokal idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Flott bil, men høres jo ut som byggeren har tatt vel mange snarveier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå