Gå til innhold

E34 540i "Driftspec"


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Touring er kremen! Det er helt sikkert. Vell, er ikke ihjælrusta, men denne har gjort sitt føler jeg. Planen var jo og ordne denne men nå jeg kom over et så "bra" utganspungt i sedan så er dette mer lønnsomt og bygge på i lengden. 

Planen på sikt er litt mer tracday / drifter. Bygge litt mere ordentlig men fremdeles budsjet bil. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å starte i helgen, men utsatt det da man må styre med andre ting. Fikk satt bilen under trekk så ikke lakken blir matt av sola. Hehe

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liiiiten endring i planene her.. Fant ut at det skjer litt mye før banetreff, så jeg feiga ut med og bytte karoseri tilfelle jeg ikke hadde rukket treff..

Så touringen får piskes litt til :) litt mere futt nå en i fjor håper vi! 

 

 

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir brukt ut året ja ;) 

nei, flytter over pga rust egentlig. Vill helst ha touring, men blei spontan kjøp av sedan så da gikk vi for det når jeg ikke har funnet noe rust som er farlig på den. Kun hint av overflate! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Var på tide med utbytting ja ;) alle 4 demperene var også pungtert ( noe som var forventa ) 

Satt på 740 bremser og fjærbein foran med Gsp coils. 

Gjenstår ny eksos, målere, bred.b lamda, klosser, feste fangere, kobble lys, justere understell og få ferdig bensinsystem med dobble pumper og catch tank. Sikkert mer som dukker opp... Må være ferdig om 3dager! Hehe

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Sagt det før,du er rå på å skru Liffi :).

Skulle ønske vi bodde nærmere sånn at jeg kunne fått litt kompetanse :).

Hyggelig å høre :) ( selv om det ikke er no kunst å skru ting av og på ) hehe..

ting kommer på plass sakte men sikkert. Men fremdeles mye igjen! Skal bli godt og få opp ordentlig garasje her hjemme neste år! 

 

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på "skrumaskinen" Liffi XD håper du får pisket dråget litt på rudskogen og testet at pressa funker som den skal :) skulle vert der å sett men med det idiotiske opplegget til bmwccn med 2,5-3 timer eller hva det var med drifting totalt, så er det ikkje verdt turen fra bergen. får heller gå på gatebil sitt treffet... :( ordntlig garasje blir ikkje feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...