liffi Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2015 Ikke helt min type bil er en kompis sin, men fin trekkbil. Sent from my iPhone using Tapatalk
liffi Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 Var helt grei dag på skogen, men våt bane + at en å annen figur hadde tømt all olja si på banen i noen runder [emoji107] Så fikk ikke bruk for no hjul, og var alt for glatt.. Men fikk kjørt noen timer da! Hadde også med egen dekkbytte slave Sent from my iPhone using Tapatalk
liffi Skrevet November 2, 2015 Forfatter Skrevet November 2, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk bimmerole94 og Freakshow reagerte på dette 2
liffi Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Skrevet Januar 1, 2016 Bilen står fremdeles vinterlagra å venter på oppgraderinger. Nytt i år blir utsende, samt motor og understell[emoji106] men skal nok fremdeles se "shabby" ut. Kan ikke skjule sannheten Skal brukes og se brukt ut! Full gass full vinkel så får det gå som det går! Godt nytt år Sent from my iPhone using Tapatalk danskiii reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Januar 1, 2016 Skrevet Januar 1, 2016 Høres veldig bra ut! Gleder meg til resultatet Godt nyttår! liffi reagerte på dette 1
bimmerole94 Skrevet April 17, 2016 Skrevet April 17, 2016 Hvordan går det med banedråget Liffi? har du vert for opptatt med annet, eller er pressa oppe å spinner snart?
liffi Skrevet April 17, 2016 Forfatter Skrevet April 17, 2016 Nei her har det ikke skjedd mye! Men må få ut fingern snart. Hatt litt annet og styre med Ja hehe bimmerole94 reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 24, 2016 Forfatter Skrevet April 24, 2016 Usikkert enda. Har jo ikke begynt enda, så vi får se. Mulig det blir karoseri bytte nå også men må bare få bestemt meg om jeg gidder å rekker det nå. Er så i tvil Freakshow reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 26, 2016 Forfatter Skrevet April 26, 2016 Kan kjøres, men coilovers er kaputt, samt div foringer. Synk på 3gir er dårlig. Eksos må også bygges nytt / fikses.
stig. Skrevet April 26, 2016 Skrevet April 26, 2016 46 minutter siden, liffi skrev: Kan kjøres, men coilovers er kaputt, samt div foringer. Synk på 3gir er dårlig. Eksos må også bygges nytt / fikses. det var jo veldig negativ vi var da, bruk den 520`,n å selg den "kondensmotoren" å gearkassa til meg for en billig penge liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 26, 2016 Forfatter Skrevet April 26, 2016 (endret) Negativ er jeg da ikke, forteller bare fakta hehe. Et annet + er jo at 520'n er Norsk lettere mht skilt på banen på noen treff. Kasse og motor vurderes beholdt! Har jo den E28'n uten motor👍 Men vi får se! Vurdering ut uka Endret April 26, 2016 av liffi Tekst
liffi Skrevet April 26, 2016 Forfatter Skrevet April 26, 2016 1 time siden, stig. skrev: "kondensmotoren" Kondens ja✌️ stig. reagerte på dette 1
stig. Skrevet April 26, 2016 Skrevet April 26, 2016 (endret) Føler liksom at "told you so" ikke egentlig er nødvendig å nevne du har jo en fresh motor i den bilen med det smoothe grønne skinn interiøret Endret April 26, 2016 av stig. liffi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå