EspenBimmer Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Stemmer gjerne det ja Er gjerne bare noen grader osv. så litt forkjellig på hver enkel kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 I påvente på clutchbytte, så har jeg begynte med polering av bilen. Var en god del vaskeriper og swirls fra tidligere eier, så føler jeg må få tatt bilen en skikkelig omgang nå før vintern setter igang Oppdaterer med bilder underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Knipset noen ferske bilder idag! Enjoy IMG_4767ps.jpg IMG_4770ps.jpg IMG_4861ps.jpg IMG_4862ps.jpg IMG_4796ps.jpg IMG_4793ps.jpg IMG_4800ps.jpg IMG_4809ps.jpg Nydelig bil og veldig flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 venter i spenning Slenger inn noen bilder imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Nydelig bil og veldig flotte bilder Takk for det! Veldig fornøyd med bilen, overrasket meg at den var såpass lydisolert og behagelig å kjøre (Mtp justerbart og 19" felger). Så det kribler GODT i finga etter å få handlet E46 M3 til våren nå! BBS CH-R felger, CSL parts og ESS presse er noen av godbitene som skal på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Kan også ta med at vinterfelga er sendt til lakkering, så da blir disse hvite om noen uker Har ikke no sånn veldig hastverk med lakkering da vinterhjul enda ikke er bestilt og bilen må uansett få montert ny clutch før vinteroppsettet skal på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Blir vel som å finne nåla i høystakken dette her, men er ikke tilfeldigvis noen som har BMW Performance girkule (til 5.trinns kasse) liggende tilsalgs? Denne jeg tenker på: http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e46/17 ... -0-429-267 Glemte å ta den ut fra 328'en min noe som irriterer meg en smule nå.. Schmiedmann trengte én uke for å levere kula, men hører her først Tror jeg har en ny performancekule liggende, bestilte feil til M3'n så er helt ny og ubrukt. Ta kontakt på pm hvis det er av interesse, så sjekker jeg at jeg fortsatt har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Tror jeg har en ny performancekule liggende, bestilte feil til M3'n så er helt ny og ubrukt. Ta kontakt på pm hvis det er av interesse, så sjekker jeg at jeg fortsatt har den. Pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Følger med her, synd jeg ikke har sett tråden før Kul bil og gleder meg til og se hvordan det blir med CSL luka, vurderer det samme selv, men hel lakket for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Med hvite vinterfelger må du belage deg på å vaske de ofte hvis du skal ha de pene. Skitten kom fort på mine hvite om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Nei, nå misforstår du Frode! Skal ha hvite vinterfelger selv, og det blir null problem siden snøen er hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Nei, nå misforstår du Frode! Skal ha hvite vinterfelger selv, og det blir null problem siden snøen er hvit Hehe, ja sant Swissvax Autobahn (e.l.) er et must på hvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Det tipset tror jeg at jeg følger opp! Tror du det holder med den på 50ml til 319kr? Edit: Sier takk her oppe jeg , så slipper vi å poste mer OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Jepp. Har brukt den på 3 felgsett nå og er fortsatt en del igjen. Sorry for OT, Ryeng1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå