Gå til innhold

Min E46 Coupé M-Sport ..Individual.. (SELGES!)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

I påvente på clutchbytte, så har jeg begynte med polering av bilen. Var en god del vaskeriper og swirls fra tidligere eier, så føler jeg må få tatt bilen en skikkelig omgang nå før vintern setter igang :)

Oppdaterer med bilder underveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil og veldig flotte bilder :D

Takk for det! Veldig fornøyd med bilen, overrasket meg at den var såpass lydisolert og behagelig å kjøre :) (Mtp justerbart og 19" felger).

Så det kribler GODT i finga etter å få handlet E46 M3 til våren nå! BBS CH-R felger, CSL parts og ESS presse er noen av godbitene som skal på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også ta med at vinterfelga er sendt til lakkering, så da blir disse hvite om noen uker :) Har ikke no sånn veldig hastverk med lakkering da vinterhjul enda ikke er bestilt og bilen må uansett få montert ny clutch før vinteroppsettet skal på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel som å finne nåla i høystakken dette her, men er ikke tilfeldigvis noen som har BMW Performance girkule (til 5.trinns kasse) liggende tilsalgs?

Denne jeg tenker på:

http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e46/17 ... -0-429-267

Glemte å ta den ut fra 328'en min noe som irriterer meg en smule nå.. Schmiedmann trengte én uke for å levere kula, men hører her først :)

Tror jeg har en ny performancekule liggende, bestilte feil til M3'n så er helt ny og ubrukt. Ta kontakt på pm hvis det er av interesse, så sjekker jeg at jeg fortsatt har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en ny performancekule liggende, bestilte feil til M3'n så er helt ny og ubrukt. Ta kontakt på pm hvis det er av interesse, så sjekker jeg at jeg fortsatt har den.

Pm sendt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...