Ryeng1 Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Lekker bil! Likte den lille detaljene med stripene inni lykta.Frode D her inne hadde 9.5x19 fremme på sin E46 Coupe facelift. Mener å huske det var ET46(?). Hyggelig å høre! Er svak for detaljer, så det blir noen småting på hver enkelt bil. Får ta en titt på bildene av E46'en hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Ble tatt noen bilder her om dagen, her kommer noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Noen som vet om det er mulig å få koblet opp Coming/Leaving home oppsett på disse bilene? Tenker da på å få ringene til å lyse når jeg låser opp bilen.. Slik du tenker: ? Mine angel eyes kom med en egen kabel til å koble dette tror jeg, jeg brukte en strømtyv å koblet de på interiørlyset. Når man låser opp bilen så lyser interiørbelysningen opp, da også angel eyes'a. Så fader det ut når man låser igjen Hvis du har lys i fotbrønnen så er det veldig enkelt å koble til, hvis du ikke har det så finnes det en DIY på hvilken kabel du skal koble på (må ut med hanskerommet). Hvis du tenker på coming home/leaving home på kjørelys, så skal det allerede være kodet inn hvis du har xenonlys originalt. Når du slår av motoren og tar ut nøkkelen, så blink med fjernlyset èn gang, så lyser lysa dine i 30 sec. Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Noen som vet om det er mulig å få koblet opp Coming/Leaving home oppsett på disse bilene? Tenker da på å få ringene til å lyse når jeg låser opp bilen.. Slik du tenker: ? Mine angel eyes kom med en egen kabel til å koble dette tror jeg, jeg brukte en strømtyv å koblet de på interiørlyset. Når man låser opp bilen så lyser interiørbelysningen opp, da også angel eyes'a. Så fader det ut når man låser igjen Hvis du har lys i fotbrønnen så er det veldig enkelt å koble til, hvis du ikke har det så finnes det en DIY på hvilken kabel du skal koble på (må ut med hanskerommet). Hvis du tenker på coming home/leaving home på kjørelys, så skal det allerede være kodet inn hvis du har xenonlys originalt. Når du slår av motoren og tar ut nøkkelen, så blink med fjernlyset èn gang, så lyser lysa dine i 30 sec. Grom bil! Ja, sånn jeg tenkte på. Har Bi-Xenon orginalt, så setter jeg bryteren på A (Auto) og dytter på fjernlysbryteren en gang så får jeg leaving home lys. Men jeg kunne virkelig ha tenkt meg å fått AE ringene til å lyse når jeg låser opp bilen. Du har ikke en hurtig forklaring på hvordan jeg strekker opp kabel e.l for å montere AE ringene til lysa i fotbrønn? Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Spørs om du har AE sett med 2 triggere. Jeg la også opp sånn at mine gikk på når jeg låste opp bilen. Tror nok det er litt vanskelig hvis man ikke har 2, da trigger wire 1 kobles på Parklys/Always on eller noe sånt, og trigger wire 2 strakk jeg gjennom den ene gummitappen som stakk ud i batteribrønnen fremme på pasasjersiden og inn på baksiden av hanskerommet og wiretappet footwell lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Jeg brukte denne DIY da jeg koblet opp mine, men jeg mener mine AE hadde allerede lagt opp kabel til å koble opp til remote on. Så jeg vet ikke hvordan man lager det til CCFL uten denne kabelen. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=465564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Jeg brukte denne DIY da jeg koblet opp mine, men jeg mener mine AE hadde allerede lagt opp kabel til å koble opp til remote on. Så jeg vet ikke hvordan man lager det til CCFL uten denne kabelen.http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=465564 Takk for link Kny, skal alltids få til et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Meget pen bil. Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Meget pen bil. Skal følge med her Takk for det Står igjen å få på CSL bakluka og E46 M3 speilene ellers er den ferdig eksteriørmessig. Men blir å få byttet clutch først og fremst, den er snart ferdig så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Knipset noen bilder ihelga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Ser sykt bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Ser sykt bra ut! Takk for det, Frode! Må si E92'en din gjorde seg med bags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Takk for det! Blir nye felger i vinter, så da blir det nok bedre. Har du golfen enda, eller er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Fy flate for en rå E46 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Takk for det! Blir nye felger i vinter, så da blir det nok bedre. Har du golfen enda, eller er den solgt? Kan være enig i den, syns bilen fortjener hakke grommere.. Luft Golfen går nå i Fredrikstad. En bekjent av meg som kjøpte den. Så planen er å ha denne fram til Mars/April mnd får så å ta inn en E46 M3 fra Tyskland. Så jeg skal prøve å heller spare litt penger enn å kun bruke på denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå